خبرگزاری کار ایران

هنوز بحث واگذاری ورزشگاه انجام نشده است

تازه‌ترین واکنش طاهری درباره بیرانوند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به ماجرای غلیرضا بیرانوند گفت: شرایط باشگاه نفت با اهداف ما همخوانی نداشت.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر طاهری در خصوص انتقال ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس گفت: حدود یک ماه پیش نزد شهردار منطقه 19 رفته بودم و به همراه مسئولان باشگاه استقلال بازدیدی از دو مجموعه ورزشی کردم. این مجموعه با توجه به شرایط باشگاه مناسب بود که برای آن اقدام کنیم.

وی افزود: در همین زمینه رایزنی‌هایی را انجام دادیم و نامه‌ای را خدمت شهردار محترم ارسال کردیم. همچنین وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای را به شورای شهر داد و جا دارد از علیرضا دبیر تشکر خاص داشته باشم که در این زمینه کمک کرد. لازم است که مراحل قانونی طی شود تا این دو مجموعه در اختیار دو باشگاه قرار بگیرد.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در ابتدا ورزشگاه شهید کاظمی به استقلال داده شده بود اما شما درخواست جابه‌جایی آن را کردید، گفت: این نکته را بگویم که هنوز بحث واگذاری انجام نشده است. ما خواسته‌ای داریم که امیدواریم اجابت شود.  مجموعه‌ باید به گونه‌ای باشد که برای ما صعب‌العبور نباشد. با این حال هر تصمیمی که گرفته شود تابع آن هستیم.

طاهری در واکنش به این موضوع که علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران عنوان کرده که تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا این دو مجموعه ورزشی مادام‌العمر در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار بگیرد، تصریح کرد: واقعا باید کمک شود. برای آثار اجتماعی و تاثیرات آن بر خانواده داشتن این ورزشگاه برای مجموعه‌ای مثل پرسپولیس مفید است.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درباره آخرین وضعیت دروازه‌بانی پرسپولیس گفت: این مطلب را باید با تعامل بیشتر با سرمربی تیم پیش ببریم. گزینه‌هایی را چه داخلی و چه خارجی انتخاب کردیم و در جلسه‌ خاصی که با برانکو داشتیم قرار است به بررسی گزینه‌ها بپردازیم. بحث تکنیکال و اقتصادی را باید در نظر بگیریم تا آنچه به نفع باشگاه است رقم بخورد.

طاهری درباره منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس عنوان کرد: علاقه‌ای به شایعات ندارم و از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که به شایعاتی که منبع معتبر ندارد، توجه نکنند و اخبار صحیح را از سایت باشگاه پیگیری کنند. بیرانوند بازیکن باشگاه نفت است و آنها شرایط موقت را برای انتقال اعلام کردند که با توجه به اهدافی که دنبال می‌کردیم شرایط باشگاه نفت با ما همخوانی نداشت. به باشگاه نفت گفتیم که شرایط برای انتقال باید دائم باشد. اگر با این شرایط موافقت شد، می‌توانیم طبق اهداف‌مان عمل کنیم اما در غیر این صورت سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم. ما منتظر اعلام نظر باشگاه نفت هستیم.

کد خبر : ۳۳۷۷۵۸