خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ‌برتر والیبال؛

پیکان حریف مشهدی‌ها نشد/ سومین شکست شاگردان پیمان

تیم والیبال ثامن الحجج خراسان در نخستین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر سومین شکست پیکان را به سختی رقم زد.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز  با 5 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، تبریز، آمل و گنبد پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم‌های پیکان تهران و ثامن الحجج خراسان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر دو به سود ثامن الحجج خراسان به پایان رسید.

تیم پیکان در ست دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 19 و 15 بر 11 مغلوب ثامن شد تا سومین شکست خود در این رقابت ها را تجربه کند.

پیمان اکبری که اکثربازیکنان اصلی تیمش محروم و یا مصدوم هستند، در این دیدار از مسعود غلامی، مهرداد شیبانی مهر، سلیم چپرلی، جواد معنوی نژاد، مجتبی میرزا جانپور، مصطفی خلیلی(پاسور تیم جوانان پیکان) و مهدی مرندی استفاده کرد.

جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن نیز از سعید مصطفی وند، امیر حسینی، ادریس دانشفر، میلان راچیچ، سید امین علوی، وجین چاچیچ و مجتبی یوسفی به عنوان بازیکنان شروع کننده در این دیدار استفاده کرد.

مسعود یزدان پناه و محمدرضا آقایی داوران اول و دوم این دیدار بودند. همچنین محمد حسین شفقی ناظر این مسابقه بود.

این مسابقه یک هزار تماشاگر داشت و به مدت 129 دقیقه طول کشید که دو کارت زرد نیز از سوی داور اول به امیر حسینی بازیکن ثامن الحجج و پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران به دلیل اعتراض به داور مسابقه داشت.

کد خبر : ۳۳۶۱۲۷