خبرگزاری کار ایران

دربی اصفهان حساس‌تر شد؛

اخطار ملو به ایگور استیماچ

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۰۷

مسئولان باشگاه سپاهان در آستانه دربی حساس اصفهان به طور تلویحی هشدارهایی را متوجه استیماچ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزرشی ایلنا، کشب سه امتیاز دربی فوتبال اصفهان هم برای ذوبی‌ها اهمیت فراوانی دارد و هم برای سپاهانی‌ها. اما از سپاهان خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه درباره بازی حساس هفته هفدهم نکاتی را به استیماچ گوشزد کرده‌اند. این در حالی است که باقریان در تازه‌ترین واکنش خود تاکید کرده استیماچ باید در دور برگشت لیگ برتر توقع مسئولان باشگاه را برآورده کند و امتیازهای لازم را کسب کند. به نظر می‌رسد این نخستین تذکر جدی است که از سوی مدیرعامل باشگاه سپاهان برای سرمربی این تیم مخابره می شود.

سپاهان که فصل را با حسین فرکی شروع کرد در میانه راه این مربی را کنار گذاشت تا شرایط بهتری پیدا کند اما استیماچ نیز نتوانسته آنها را به کورس قهرمانی برگرداند. سپاهان در حال حاضر با 23 امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ قرار دارد و فردا برابر ذوب‌آهن که با 29 امتیاز در رده سوم جای گرفته است به میدان می‌رود. کسب برد در این دیدار می‌تواند سپاهان را به بالانشینان لیگ برتر نزدیک کند.

مدیران باشگاه سپاهان به ایگور استیماچ اخطار ملو داده‌اند. باید دید این مربی می‌تواند انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز