خبرگزاری کار ایران

مراسم بدرقه تیم ملی امید برگزار می شود

رییس کمیته فرهنگی فدراسیون اقدامات این کمیته برای بدرقه تیم ملی امید به رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمدرضا ملامحمد در اینباره گفت: از مدت های قبل کمیته فرهنگی فدراسیون مراسم ویژه و باشکوهی برای بدرقه تیم ملی امید به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 تدارک دیده بود. به هر حال کادر سرپرستی، فنی و بازیکنان زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند و هزینه های زیادی برای تیم ملی امید صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بر همین اساس با همکاری سامانه هواداری 9090 مراسم بدرقه تیم ملی امید از ساعت 19 تا 22 روز جمعه یازدهم دیماه در هتل المپیک برگزار می شود. برای این مراسم برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی درنظر گرفته ایم که محوریت آن تقدیر از دست اندرکاران تیم ملی امید است که با حضور اهالی ورزش، جامعه فوتبال، مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان، برخی از شخصیت های سیاسی و ورزشی به اجرا در خواهد آمد.
رییس کمیته فرهنگی تاکید کرد: تقدیر از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود که طبق روال اخیر کمیته فرهنگی و فدراسیون فوتبال، یادبود شهدای عزیز و تجلیل از خانوادهایشان به صورت یک سنت در مراسم های مختلف ما ادامه خواهد داشت. همچنین با توجه به میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی از خانواده یک شهید مسیحی هم تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد:  با توجه به فعالیت های ارزنده و موفقیت های تیم داوری کشورمان در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا و جام باشگاه های جهان، از علیرضا فغانی و گروه همکار وی تقدیر خواهد شد.
ملامحمد در پایان گفت: دیگر اقدام کمیته فرهنگی اعزام مشوقان کانون هواداران فوتبال ملی به همراه تیم ملی امید به قطر خواهد بود، چراکه ایرانیان زیادی در کشور قطر حضور دارند و مشوقان جهت ساماندهی هوادران تیم ملی فوتبال امید ایران عازم قطر می شوند. امیدواریم تیم ملی امید کشورمان حاصل زحمات خود را با صعود المپیک کسب کند.

کد خبر : ۳۳۳۸۵۸