خبرگزاری کار ایران

تاسیسات و شمسایی افتخار آفرین شدند

تبریک دبیر کل afc به اسدی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۰۴

ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌های جداگانه به علیرضا اسدی تبریک گفت.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی به دبیرکل فدراسیون ایران انتخاب تیم تأسیسات دریایی و بهترین بازیکن فوتسال آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌های جداگانه به علیرضا اسدی، دریافت جایزه بهترین تیم باشگاهی فوتسال آسیا توسط تأسیسات دریایی و بهترین بازیکن فوتسال آسیا توسط وحید شمسایی را تبریک گفت.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌های ارسالی خود نوشت: از طرف خودم و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم تأسیسات دریایی به خاطر دریافت جایزه بهترین تیم باشگاهی فوتسال آسیا و وحید شمسایی به خاطر دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا تبریک می‌گویم. به راستی که دریافت این جوایز دستاوردهای برجسته‌ای است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جوایز بیست‌ویکم بهمن 94 طی برگزاری رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا به میزبانی ازبکستان به برندگان آن اهدا خواهد شد.

مراسم بهترین های آسیا روز هشتم آذر در هند برگزار شده بود و در این مراسم فدراسیون فوتبال ایران نامزد دریافت جایزه‌های بهترین فدراسیون فوتبال آسیا از لحاظ پیشرفت و همچنین توسعه فوتبال پایه بود. در بخش انتخاب بهترین بازیکن فوتسال آسیا نیز علی اصغر حسن‌زاده و محمد ناصر صفری نامزد دریافت این جایزه بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز