خبرگزاری کار ایران

بازیکنان سرباز برای تراکتور دل نمی‌سوزانند

حرف‌های جالب استاد اسدی درباره حذف تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۱۸۲

بازیکنان سرباز برای تراکتور سازی دل نمی سوزانند چون برای تیم نیامده اند بلکه برای گرفتن کارت پایان خدمت‌شان آمده اند.

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: باخت به استقلال در جام حذفی کار قلعه نویی را خیلی سخت تر خواهد کرد.

علی اکبر استاد اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شکست مقابل استقلال و حذف از جام حذفی کار امیر قلعه نویی را در تراکتورسازی خیلی سخت می کند. قلعه نویی باید تیمش را جمع کند تا در لیگ موفق باشد. امیر تازه به تراکتور آمده و زیاد شناخت نداشت اما به نظرم در آینده وضعیت بهتر می شود. درست است به قلعه نویی در تبریز کم لطفی شد اما می تواند تیم را جمع کند چون مربی خوبی است.

وی در واکنش به این موضوع که چنین نتایجی را تونی هم می توانست بگیرد و چرا قلعه نویی را جایگزین او کردند، گفت: این تصمیم مدیریت است. رسول خطیبی هم سوم لیگ بود که عوضش کردند و اصلا معلوم نیست چه کار می کنند. تونی هم از شرایط خسته شده بود و می دانست که تغییرات انجام می شود. تراکتور دنبال قهرمانی جام حذفی بود اما قلعه نویی بد جایی باخت و کارش خیلی سخت شد هر چند که می تواند تیم را جمع کند.

وی ادامه داد: جو تبریز علیه قلعه نویی بود اما با این باخت فکر نمی کنم جو بدتر شود. الان هر چه انتقاد کنند قلعه نویی می گوید که من تازه آمده ام و زمان می خواهم. قلعه نویی هنوز یک ماه نشده که به تبریز آمده و باید دو سه بازی دیگر بگذرد تا در مورد عملکردش صحبت کنیم.

استاد اسدی در پایان گفت: تراکتور در آسیا هم باید بازی کند و کار قلعه نویی بی نهایت مشکل است. البته یکی از مشکلات تراکتورسازی بازیکنان سرباز هستند چون فقط دنبال کارت پایان خدمت شان هستند و می خواهند سریع‌تر از این تیم بروند. بازیکنان سرباز برای تراکتور سازی دل نمی سوزانند چون برای تیم نیامده اند بلکه برای کارت شان آمده اند. کار امیر هر چند سخت است اما او او باهوش است و می داند چه کار کند و قول می‌دهم تیم را جمع کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز