خبرگزاری کار ایران

کاپیتان گسترش فولاد در گفت‌وگو با ایلنا:

بازی با فولاد برای ما بازی مرگ و زندگی است/امیدوارم تراکتور قهرمان جام حذفی شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۹۹۳

مرتضی اسدی، کاپیتان تیم گسترش فولاد شکست مقابل پرسپولیس در بازی روز گذشته را بدشانسی تیمش دانست.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ابتدا راجع به بازی دیروز اظهارنظر کرد. او گفت: یکی از بازی های خوب نیم فصل را انجام دادیم. تیم حریف از روی اشتباهات خودمان صاحب موقعیت شدن یک گل زد. پس از آن هر چقد حمله کردیم به در بسته خورد و موفق به گلزنی نشدیم. امیدوارم در بازی ها بعد بتوانیم جبران کنیم.

وی درباره احتمال سهمیه آسیا نیز اینگونه واکنش نشان داد: ما صد در صد تلاشمان را انجام خواهیم داد. در نیم فصل دوم بالای 10 بازی در خانه داریم. نیم فصل اول واقعا فشار زیادی را در بازی های خارج از خانه تحمل کردیم. انشالله در نیم فصل دوم با چند بازیکنی که به تیم اضافه خواهد شد بتوانیم بازی های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و سال موفقی را با گسترش به پایان برسانیم.

کاپیتان گسترش فولاد ضمن انتقاد از تعطیلات لیگ گفت: اصلا شرایط پس از تعطیلات برای چند تیم مخصوصا گسترش خوب نبود. ما در تعطیلات از شرایط آرمانی دور شدیم چون هوای تبریز به شدت سرد است و هر چقدر تعطیلی پیش می آید نمی توانیم تمرینات خوبی انجام دهیم. امیدوارم دیگر شاهد این تعطیلات طولانی مدت نباشیم.

اسدی در خصوص شرایط مالی تیم گسترش نیز اینگونه اظهارنظر کرد: خدا را شکر شرایط سختی نداریم. مسئولین تیم برای هفته آتی وعده‌هایی داده اند که انشالله با عملی شدن آنها شرایط بازیکنان بهتر هم خواهد شد.

اسدی درباره شرایط خودش نیز ابراز رضایت کرد و گفت: شرایط خودم خوب است. تا به اینجا فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام. در 14 بازی گذشته موفق شده ام که خودم را در شرایط آرمانی نگه دارم. امیدوارم در ادامه هم اینگونه باشد.

اما گسترش فولاد این هفته باید به مصاف فولاد خوزستان برود. اسدی در مورد این بازی گفت: سه امتیاز مقابل فولاد از نان شب برای ما واجب تر است. اگر بخواهیم خودمان را در جمع 5 تیم بالای جدول نگه داریم باید فولاد را شکست دهیم. این بازی برای تیم ما بازی مرگ و زندگی است. بازی با فولاد حساس ترین بازی نیم فصل اول گسترش است و پیروزی در این دیدار ثمره بسیار خوبی برای ما خواهد داشت.

شرایط تیم دیگر تبریز این روزها خوب نیست و دو دستگی بین هواداران وجود دارد. اسدی در این باره گفت: مردم تبریز یک تیم می شناسند آن هم تراکتور است. باید اتفاقات اخیر را فراموش کنند و از تراکتور حمایت کنند. چون این تیم بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد و آنها باید دو دستگی و ناراحتی را کنار بگذارند. با تغییرات کادر فنی و دو دستگی هواداران کمی فشار روی بازیکنان است. سرمایه تراکتور هوادارانش هستند که انشالله بتواند در ادامه راه موفق باشد و آنان را بار دیگر در ورزشگاه ببینیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تراکتور می تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: تراکتور یک بازی بسیار  مهم حذفی در پیش دارد  که حمایت هواداران می تواند آرامش را به این تیم برگرداند که نتیجه اش کسب نتایج خوب می تواند باشد. از نظر من تراکتور شایسته این است که قهرمان جام حذفی بشود. از ته دل آرزو می کنم که شرایط این تیم بهتر شود تا هواداران هم خوشحال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز