خبرگزاری کار ایران

عباس‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

فکر می‌کردند خبرچین علی دایی هستم/بهترین گلزن پرسپولیس بودم اما نابودم کردند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۳۵

درخشان و طاهری فکر می کردند خبرچین علی دایی هستم و به همین دلیل با من مشکل داشتند.

پدیده لیگ سیزدهم نگاههای زیادی را به خودش معطوف کرد اما به سرعت نزول کرد و نتوانست روند رو به رشدش را ادامه دهد. البته راه آهن می تواند شروع دوباره ای برای مهاجم مورد علی دایی باشد تا خیلی چیزها را ثابت کند.

گفت و گوی محمد عباس زاده با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

*چطور شد راه آهن را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردی؟

واقعیتش را بگویم قرار بود به صبای قم بروم. با علی دایی هم صحبت کردم و با مشورتی که با چند نفر داشتم در نهایت تصمیم گرفتم به راه آهن بیایم. صبا تیم خوبی است و مهاجمانش هم خوب کار می کنند. البته هر بازیکنی باید تلاش کند تا موفق شود اما با مشورتی که داشتم تصمیم گرفتم به راه آهن بیایم.

*راه آهن برای تو زمینه پیشرفت دارد؟

راه آهن تیم بدی نیست و بازیکنان و مربی خوبی دارد. دیروز هم بازی دوستانه تیم مقابل صبا را دیدم و خوب کار کردند. امیدوارم تیم در نیم فصل دوم بهتر شود و نتایج بهتری بگیریم. همه چیز در نیم فصل دوم مشخص می شود. فولاد و نفت تهران از تیم های خوب ایران هستند اما پایین جدول هستند و دلیل نمی شود که تیم های بدی باشند. انشالله اوضاع بهتر می شود و نتایج خوبی می گیریم. من نیم فصل قرارداد بسته ام تا فوتبال بازی کنم و می خواهم به خیلی ها ثابت کنم که در مورد من اشتباه کرده اند.

*منظورت از خیلی ها برانکو و طاهری هستند؟

طاهری بله اما برانکو نه؛ برانکو را دوست دارم و مربی خیلی خوبی است. برانکو مربی باشخصیت و بافکری است و خیلی چیزها از او یاد گرفتم و مشکلی با او ندارم. مشکل من طاهری است و باید ثابت کنم چه بلایی سر من آورده اند. باید به حمید درخشان هم خیلی چیزها را ثابت کنم چون بهترین گلزن پرسپولیس بودم اما مرا بازی نمی داد.

*چرا تو را بازی نمی داد؟

نمی دانم دلیلش چه بود. وقتی درخشان در تمرین می گوید عباس زاده را آرزو به دل می کنم تا رنگ چمن را دوباره ببیند چه انتظاری دارید؟ آقایان فکر می کردند من خبرهای تیم را به این و آن می دهم. اصلا در پرسپولیس چه خبری بوده که من بگویم؟ خیلی چیزها هست که اگر بگویم فوتبالم و خودم را نابود می کنند.

*یعنی می ترسی حرف بزنی؟

بله؛ می ترسم. شک نکنید که می ترسم. آقایان خیلی حرفها زده اند که نمی توانم بگویم.

* تو پدیده لیگ سیزدهم بودی. شاید به همین دلیل دل پری داری!

من را برای چهار پنج ماه نابود کردند اما مطمئن باشید برمی گردم و خیلی مسائل را ثابت می کنم. من چه گناهی کرده بودم که نابودم کردند؟ درخشان و طاهری فکر می کردند خبرچین علی دایی هستم و به همین دلیل با من مشکل داشتند.

*این رفتارها انگیزه تو را بیشتر نکرده؟

دقیقا همینطور است؛ انگیزه خیلی زیادی دارم و منتظرم نیم فصل دوم شروع شود تا خیلی چیزها را ثابت کنم. من نه مدیر برنامه دارم و نه وکیل. فقط خدا را دارم و خیلی انگیزه دارم تا خودم را به خیلی ها ثابت کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز