خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان؛

۲۲ آذر آخرین مهلت ثبت قرارداد رسمی/ شرایط فنی مسابقات اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۱۵

22 آذرماه آخرین مهلت تیم‌های داخلی حاضر برای ثبت قرارداد، در جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای 26 و 27 آذرماه برگزار می‌شود که تیم‌های داخلی حاضر در این مسابقات حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 22 آذرماه زمان خواهند داشت تا نسبت به ثبت قرارداد رسمی با کشتی‌گیران اقدام کنند.

* شرایط فنی مسابقات اعلام شد

شرایط فنی دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به شرح زیر اعلام شد:

1- این مسابقات به صورت تیم به تیم طبق مقررات اتحادیه جهانی در مسابقات جام جهانی 2015 فرنگی و در اوزن‌ 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم (2 کیلوگرم ارفاق وزن مورد قبول است) برگزار می‌شود.

2- در صورتی‌که تیم‌های شرکت کننده کمتر از 6 تیم باشند، مسابقات در یک گروه بین 6 تا 10 تیم، مسابقات در 2 گروه و بیش از 10 تیم در قابل 4 گروه برگزار می‌شود.

3- در صورتی‌که مسابقات در چهار گروه برگزار شود، تیم‌های اول هر گروه، به ترتیب گروه بندی (گروه‌های A ـ B ـ C ـ D) با یکدیگر رقابت مرحله نیمه‌نهایی را برگزار می‌کنند. تیم‌های برنده رقابت فینال و تیم‌های بازنده مرحله نیمه نهایی، مسابقات سوم و چهارمی را برگزار خواهند کرد. تیم‌های دوم هر گروه نیز به همین ترتیب برای تعیین رده‌بندی پنجم تا هفتم و تیم‌های سوم هر گروه به همین ترتیب برای تعیین تیم‌های نهم و دهم مسابقات رقابت می‌کنند.

4- قرعه‌کشی تیم‌های ایرانی در شرایط تقسیم بندی تیم‌ها به چهار گروه، باید به گونه‌ای باشد که تیم‌های ایرانی صرفا در دو گروه قرار گیرند.

5- هر کشتی‌گیر باید یک ساعت قبل از وزن کشی تحت معاینات پزشکی قرار گیرد.

6- داوران درجه یک بین المللی می‌توانند در این رقابت‌ها قضاوت کنند.

7- هر تیم می‌تواند از 12 کشتی‌گیر، 3 مربی، یک سرپرست، یک پزشک و یک ماساژور استفاده کند. تیم‌های ایرانی صرفا می‌توانند از مربیانی استفاده کنند که مطابق ضوابط اعلامی کمیته مربیان زیر 60 سال بوده و کلاس کنترل سال 93 را نیز گذرانده باشند.

8- تمام تیم‌های شرکت کننده باید کپی پاسپورت کشتی‌گیران را به همراه 110 دلاری بابت لایسنس ورودیه اتحادیه جهانی کشتی، یک روز مانده به رقابت‌ها ارسال کنند.

9- تمام کشتی‌گیرانی که دارای رأی کمیته انضباطی بر مبنای تست سلامت انجام شده هستند، صرفا تا مرحله فینال و رده‌بندی می‌توانند در ارنج تیم‌ها جای داشته باشند.

10- هر تیم ایرانی حداکثر می‌تواند 2 کشتی‌گیر خارجی (ملیت متفاوت با تیم شرکت کننده) در ترکیب تیم خود داشته باشد. حضور نفرات خارجی در ترکیب تیم‌ها باید بر اساس مقررات ترانسفر اتحادیه جهانی کشتی باشد.

11- حداقل تعداد نفرات هر تیم برای شرکت در رقابت‌های لیگ جهانی، 4 کشتی‌گیر خواهد بود.

12- برنامه دقیق مسابقات پس از دریافت فرم ثبت نام اولیه ارسال خواهد شد.

13- هزینه اسکان، تغذیه و ترانسفر تیم‌های ایرانی بر عهده تیم‌های شرکت کننده است.

14- سه تیم برتر شرکت کننده به شرح زیر جایزه دریافت می کنند:

تیم اول: 50 هزار دلار + مدال و دیپلم + کاپ قهرمانی

تیم دوم: 30 هزار دلار + مدال و دیپلم + کاپ قهرمانی

تیم سوم: 20 هزار دلار + مدال و دیپلم + کاپ قهرمانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز