خبرگزاری کار ایران

در آستانه قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

گل محمدی: دوست دارم با تیم ژاوی همگروه شویم

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۸۴۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چالش مهمی پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، یحیی گل محمدی اظهار داشت: در آسیا این موضوع که با چه تیمی هم گروه شویم خیلی معنی نمی‌دهد. این درست است که به هر حال سطح این مسابقات قابل ملاحظه است و همواره بازیکنان خوب خارجی به کیفیت این مسابقات افزوده‌اند اما از آنجا که معمولاً تیم‌ها همه ساله نمی‌توانند کیفیت خود را در یک سطح مطلوب نگه دارند باید بیشتر به کیفیت خودمان چشم بدوزیم نه قرار گرفتن در گروهی که تیم‌هایش از نام و اعتبار کمتری برخوردار هستند.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بسیار زیادی برای خود من و بازیکنانم ایجاد کرده است. من خودم تجربه حضور در این مسابقات را به عنوان مربی نداشته‌ام و فکر می‌کنم این یک چالش مهم برای من خواهد بود. از طرف دیگر بازیکنان جوان تیمم این فرصت را دارند که با حضور در این مسابقات نشان دهند چه پتانسیلی دارند. امیدوارم که حضور ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت توام باشد.

سرمربی ذوب آهن همچنین در مورد احتمال همگروهی تیمش با تیم السد قطر و تقابل با یاران ژاوی گفت: او مدت‌ها کاپیتان تیم محبوبم بارسلونا بوده است. اینکه بازی او را از نزدیک آن هم مقابل تیم خودم ببینم برایم هیجان انگیز است و بدم نمی آید چنین اتفاقی رخ دهد.

گل محمدی در پایان در مورد ادامه مسابقات و شرایط تمرینی تیمش نیز اظهار داشت: چهار روز تمرینات را تعطیل کردیم و از روز شنبه با جدیت تمرینات را پیش گرفتیم. یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد و آماده دیدار با تیم فوتبال سیاه جامگان در مشهد خواهیم شد. امیدوارم بتوانید از مشهد مقدس نیز دست پر بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز