خبرگزاری کار ایران

خبر مهم از مجمع سالیانه فدراسیون تنیس آسیا؛

شایسته عضو هیات رئیسه تنیس آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۸۴۴

جلسه سالیانه فدراسیون تنیس آسیا و مجمع انتخاباتی این فدراسیون هفتم و هشتم آذر در شهر کلمبو سریلانکا در حال پیگیری است.

رئیس فدراسیون تنیس ایران به عنوان عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون تنیس آسیا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس ایران که برای حضور در جلسه سالیانه فدراسیون تنیس آسیا و مجمع انتخاباتی، راهی کلمبو سریلانکا شده بود موفق به اخذ کرسی در هیات رئیسه فدراسیون تنیس آسیا شد. البته این پست در انتخابات دوره قبلی تنیس نیز توسط ایرانی‌ها کسب شده بود. حالا نمایندگان تنیس ایران برای کسب ۸ کرسی دیگر در حال رایزنی هستند که انتخابات آنها بعدازظهر امروز برگزار می‌شود.

تنیس ایران پیش از این چهار کرسی شامل عضویت کمیته اساسنامه (مجید شایسته)، ریاست کمیته تنیس ساحلی و عضو هیات رئیسه (علیرضا خروشی)، عضویت کمیته پیشکسوتان (فیروز افخمی) و ریاست کمیته رسانه ها و ارتباطات (شاهرخ کشاورز) را در اختیار داشت.

 عضویت در هیات رئیسه، عضویت در کمیته تنیس ساحلی و تنیس با ویلچر، عضویت در کمیته امور عمومی و اساسنامه، عضویت در کمیته مسابقات و داوری، عضویت در کمیته مشاوران توسعه، عضویت در کمیته بازاریابی و اسپانسر، عضویت در کمیته تنیس حرفه‌ای، عضویت در کمیته تنیس بزرگسالان و عضویت در کمیته نوجوانان ۹ کرسی هستند که نمایندگان ایران شانس خود را برای حضور و رای آوردن در آنها امتخان می‌کنند. تا به این لحظه تنها مجید شایسته موفق شده به کرسی مورد نظر خود دست پیدا کند. با توجه به میزبانی‌های مختلف ایران در آسیا، کسب کرسی‌های قاره ای می‌تواند کمک زیادی در بخش‌های مختلف به تنیس ایران کند.جلسه سالیانه فدراسیون تنیس آسیا و مجمع انتخاباتی این فدراسیون هفتم و هشتم آذر در شهر کلمبو سریلانکا در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است، پیش از این خروشی از ایران عضو هیات رئیسه تنیس قاره کهن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز