خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا:

گفتند صالح با تقوی مشکل دارد/برای مرخصی کی‌روش به کفاشیان اختیار کامل دادیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۷۰۱

کفاشیان گفت کی روش کسالت دارد و یک مدت به مرخصی رفته است و دوباره درخواست مرخصی کرده و ما هم گفتیم مشکلی نیست و حتی اگر درخواست مرخصی اضافه هم کرد به او مرخصی بدهید.

شایعه پیوستن مجید صالح به کادر فنی تیم ملی امید حالا واکنش‌هایی را باعث شده است. در همین خصوص با عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همصحبت شدیم. گفت و گوی شهرام دبیری با خبرنگار ایلنا را می‌خوانید.

*گویا هیات رئیسه می‌خواهد مجید صالح به تیم ملی امید برگردد. این خبر صحت دارد؟

یکی از اعضای هیات رئیسه این پیشنهاد را داد اما هنوز قطعی نشده است. چون گفتند صالح با مجتبی تقوی مشکل دارد.

*هیات رئیسه در این رابطه چه موضعی دارد؟

ما موضع گیری خاصی نکردیم. اینکه از وجود صالح استفاده شود خوب است اما به شرطی که هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد. اگر اختلاف نظر باشد اضافه شدن صالح حتی مخرب هم هست چون ما می‌خواهیم این اتفاقات در جهت هم افزایی باشد و به تیم ملی کمک شود. اگر دو نفر با هم اختلاف نظر داشته باشند به ضرر مجموعه است. شخصا می گویم صالح مربی باتجربه ای است و حضورش برای تیم امید خوب است و اگر با مسئولان تیم امید توافق نظر داشته باشد اتفاق خوبی است که به تیم اضافه شود.

*در مورد بحث بیماری کی‌روش چه صحبتی دارید؟

مساله حادی نبود. کی‌روش بیماری خاص و خطرناکی ندارد. کفاشیان گفت کی روش کسالت دارد و یک مدت به مرخصی رفته است و دوباره درخواست مرخصی کرده و ما هم گفتیم مشکلی نیست و حتی اگر درخواست مرخصی اضافه هم کرد به او مرخصی بدهید به شرطی که به تیم ملی ضربه نخورد. اختیار را به کفاشیان دادیم اما گفتیم که مرخصی‌ها طولانی مدت هم نباشد.

*گویا کی روش به شدت از مهدی تاج ناراحت است چون معتقد است بحث مریضی‌اش را او رسانه‌ای کرده است؟

نه، اصلا اینطوری نیست و رسانه‌ای شدن این ماجرا ارتباطی به تاج ندارد. از طرفی اساسا موضوع مهمی نبوده اما در این مورد بعضی‌ها یک مقدار بزرگ نمایی کردند و گفتند کی روش سرطان دارد. متاسفانه دوستان خبرنگار درد معده را به سرطان تبدیل کرده اند. خبری که بیرون آمده بود درد معده بود اما رسانه‌ها آن را به سرطان رساندند.

*شما با ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون موافق هستید؟

نظرم مثبت است و هیچ مشکل خاصی نیست. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و خوب کار کرده و جوانگرایی هم کرده و مردم هم او را دوست دارند اما چارچوب خودش را باید رعایت کند. اگر کی روش در چارچوب خودش کار کند مشکلی نیست. هر کسی جرات و جسارت جوانگرایی را ندارد. ما هم از کی روش راضی هستیم و با ادامه همکاری او مشکلی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز