خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیر بخش فوتبال ایران نوین درباره تخفیف ۴۰ میلیاردی سازمان لیگ؛

به حرف‌های عابدینی استناد کنید!

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۱۹

ادامه همکاری سازمان لیگ فوتبال با کانون تبلیغاتی ایران نوین در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال طی روز های گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد سازمان لیگ به کانون ایران نوین که اسپانسر آنها محسوب می شود 40 میلیارد تومان تخفیف داده است. این اظهار نظر رئیس باعث واکنش های متفاوتی شد اما جالب ترین واکنش را امیر عابدینی داشت.

عابدینی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که چنین بحثی وجود ندارد و سازمان لیگ هرگز چنین تخفیفی به کانون ایران نوین نداده است و به طور تلویحی حرف‌های کفاشیان را رد کرد.

در همین خصوص خبرنگار ایلنا با مدیر بخش فوتبال کانون ایران نوین تماس گرفت. عبدالحمیدی ضمن پرهیز از مصاحبه یا موضع گیری درباره حواشی اخیر اعلام کرد که کانون ایران نوین طی چند روز آینده کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد تا به همه شائبه‌ها پاسخ دهد و در آن جلسه در رابطه با قرارداد با سازمان لیگ و ادامه یا عدم همکاری با سازمان لیگ صحبت خواهند کرد. او تاکید کرد که مواضع کانون ایران نوین همان حرفهای عابدینی است و در حال حاضر حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

در این رابطه اما حرف‌های عباس ترابیان هم جالب است. دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره شرایط مزایده برای اسپانسر جدید سازمان لیگ گفت: مدت قرارداد 2 سال است، به شکل عمومی باید برگزار شود و شرکت کنندگان باید مبلغ مورد نظر سازمان لیگ و کمیته بازاریابی را به عنوان ضمانت نزد سازمان لیگ برتر بگذارند. ضمن اینکه قیمت پایه ای که در این جلسه با نظر اعضا به تصویب رسید هم باید مد نظر شرکت کنندگان باشد. وی در خصوص مجوز به سازمان لیگ در راستای انتخاب اسپانسر خبر داد و گفت: این مجوز شامل پنج مورد زیر است: "اسپانسر توپ (توپ مد نظر برای مسابقات لیگ برتر)، اسپانسر جهت مراسم پایانی رقابتهای لیگ برتر، اسپانسر جهت مراسم مسابقات حذفی، اسپانسر جهت برگزاری جشن برترین ها و اسپانسر جهت قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر".

به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن زمان اتمام قرارداد کانون ایران نوین با سازمان لیگ و اتفاقات اخیر که با موضع گیری کفاشیان و عابدینی همراه بوده، باید منتظر اسپانسر جدید برای سازمان لیگ باشیم. به خصوص اینکه کانون ایران نوین در درون فدراسیون فوتبال مخالفانی هم دارد. مخالفانی پرنفوذ که همکاری با این کانون را چندان مناسب نمی‌دانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز