خبرگزاری کار ایران

کار کی‌روش مثل دهداری آینده فوتبال ما را تضمین می‌کند

واعظی: کی‌روش برود افسوسش را می‌خوریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۶۸۵

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: گوام در زمین خودش مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.

مهدی واعظی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمین چمن مصنوعی مقابل گوام بازی کردیم یک مقدار از استانداردهای لازم خارج بود و به لحاظ کیفی بازی زیاد کیفیت خوبی نداشت اما نتیجه برای ما خیلی خوب بود. گوام در خانه‌اش مقابل تیم های دیگر نتیجه گرفته بود اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. ما تیم جوانی در این دیدار داشتیم و نتیجه خوبی رقم خورد.

وی افزود: جوانگرایی کی روش در تیم ملی مرا یاد مرحوم دهداری انداخت که این کار را انجام داد و فوتبال ما از آن نتیجه خوبی گرفت. جوانگرایی آینده فوتبال ما است و این بازیکنان تا 2-3 سال آینده باتجربه می‌شوند و آینده تیم ملی را تضمین می کنند. البته در کنار این جوانها یکی دو تا بازیکن باتجربه برای بازی های سخت مثل بازی با کره و ژاپن باید داشته باشیم تا از نظر روحی و روانی به تیم کمک شود. در کل موافق جوانگرایی هستم چون نیاز به پوست اندازی داشتیم و کی روش کار بزرگ و سختی انجام داد و نتیجه‌اش را در آینده می‌بینیم.

واعظی در پایان و در مورد احتمال استعفای کی‌روش گفت: کی روش مربی بزرگی است و در تیم ما هم جوانگرایی کرده و هم سبک فوتبال ما را به روز کرده است و این کار بزرگی است و باید حواشی اطراف او کنترل شود. مسولان فدراسیون و مربیان و خود کی روش باید تعامل داشته باشند و نباید حاشیه وارد تیم ملی شود و این یک بحث دو طرفه است. کی روش با توجه به هجمه ها و فشارهایی که به او وارد شده اگر بخواهد استعفا دهد طبیعی است اما او هم می شود مثل مربیانی که از فوتبال ما رفتند و افسوس آنها را خوردیم. اگر کی روش برود فردا افسوس او را می خوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز