خبرگزاری کار ایران

جوانها باید مرحله به مرحله وارد تیم ملی شوند

نامجو مطلق: گوام تیم قدرتمندی نیست/ از روز اول هم می دانستیم صعود می کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۳۳۳

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: گوام از نظر فنی تیم قدرتمندی نیست.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: گوام تیم ناشناخته ای است و الان ملی پوشان ما در بحث امکانات در این کشور مشکل دارند. این تیمی که ما در ایران دیدیم تیمی نیست که ما بااسترس یا مشکل روحی مقابل آنها قرار بگیریم چون گوام از نظر فنی تیم قدرتمندی نیست.

وی افزود: مشکلاتی مثل عدم صدور ویزا و چمن مصنوعی آنها برای ما مشکل ساز شده و با آن دست به گریبان هستیم. امیدواریم دست پر از گوام برگردیم. یک سری بازیکن جوان ما در این میدان حضور خواهند داشت که برای ما خوب است و امیدوارم این جوانگرایی تداوم داشته باشد و تیم ملی در پوست اندازی موفق عمل کند.

وی ادامه داد: این بازی در ساعت 9 صبح به وقت ما برگزار می شود که شاید برای ما عجیب باشد اما یکی از کارهای خوبی که کردند این بود که چند روز زودتر رفتند تا با ساعت بازی و آب و هوای این کشور هماهنگ شوند و فکر نمی کنم بازی در ساعت 9 صبح خللی در کار بچه های ما ایجاد کند چون بدن شان به این شرایط در چند روز اخیر عادت کرده است.

نامجو مطلق در پایان گفت: نتیجه همیشه برای ما در اولویت است و فوتبال ما قوی تر از کشورهای درجه 2و 3 آسیا است و از روز اول هم می دانستیم که مشکلی برای صعود نداریم اما این بازیها می تواند تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما باشد. در بازی با ترکمنستان هم مجبور شدیم جوانها را به میدان بفرستیم و الان هم شرایط همینطور است. جوانها باید مرحله به مرحله وارد تیم ملی شوند و صلاح نیست یک مرتبه و در بازیهای سنگین برای تیم ملی بازی کنند چون برای آینده فوتبالی شان مشکل ساز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز