خبرگزاری کار ایران

مسابقات کوراش قهرمانی جهان از زاویه‌ای دیگر؛

اختلافات دردسرساز!

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۴۷۰

دهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی جهان در حالی به میزبانی خرم آباد برگزار شد که خالی از حواشی نبود.

به گزارش ایلنا، استان لرستان که نخستین میزبانی رقابت های جهانی خود را تجربه می کرد میزبان نسبتا خوبی برای این رقابت ها بود اما یک اتفاق تلخ همه چیز را در لرستان تحت الشعاع قرار داد.

نایب رییس فدراسیون جودو که سرمربیگری تیم کوراش ایران را بر عهده دارد توانست میزبانی این رقابت ها را برای کشورمان بگیرد اما بهتر بود عوامل برگزاری چنین مسابقات بزرگی تمام جوانب را در نظر می گرفتند.

شاید زمانی که آرش میر اسماعیلی در مصاحبه‌ی تلویزیونی خود از اختلافش با رییس فدراسیون جودو و کوراش پرده بر می‌داشت ملاحظاتی را در دستور کار خود قرار می‌داد.

اختلاف بین رییس و نایب رییس فدراسیون جودو و کوراش بر هیچ کس پوشیده نیست اما بی تردید برای برگزاری چنین دیدارهایی باید یک انسجام تیمی و با برنامه صورت گیرد زیرا  یک تنه نمی‌شود تمام بار مسوولیت رقابت‌های جهانی را به دوش کشید.

بی تردید سرمربی تیم ملی کوراش برای میزبانی این رقابت ها آرزوهای بزرگی در سر داشت اما ماجرای ورود یکی از هواداران به زمین مسابقات و ضرب و شتم ورزشکار ازبک یکی از بداخلاقی‌های این دوره از مسابقات بود. اتفاقی که هیچ کس به عواقب آن فکر نکرده بود. چه آنکه رییس فدراسیون جهانی یک ازبک است و این میزبانی پرحاشیه می تواند دردسرهای زیادی برای کوراش ایران به همراه داشته باشد.

آیا بهتر نبود مدیران این رشته ورزشی به جای پرداختن و دامن زدن به اختلافات‌شان به همدلی و برنامه ریزی بیشتر می اندیشیدند تا چنین اتفاق تلخی در پیکارهای جهانی کوراش رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز