خبرگزاری کار ایران

مخالفان کی‌روش پس از پیروزی تیم ملی در شبکه خبر جمع شدند؛

حمله به مربی برنده!

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۳۸۳

تنها چند ساعت پس از نمایش خیره‌کننده تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان مخالفان کی‌روش در برنامه داود عابدی دور هم جمع شدند و علیه این مربی اظهارنظر کردند.

تنها چند ساعت پس از نمایش خیره‌کننده تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان مخالفان کی‌روش در برنامه داود عابدی دور هم جمع شدند و علیه این مربی اظهارنظر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی عصر دیروز با ارئه یک بازی زیبا و هجومی موفق شد تیم ملی ترکمنستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و البته موقعیت‌های متعددی هم در این بازی از دست رفت. اما نه نمایش قابل قبول شاگردان کی‌روش و نه نتیجه قابل قبولی که در ورزشگاه آزادی به دست آمد مانع از این نشد که مخالفان کی‌روش لا اقل زمان دیگری را برای انتقاد انتخاب کنند. حمید استیلی و میرشاد ماجدی در برنامه داود عابدی شرکت کردند. ظاهرا قرار بود این برنامه به نقطه ضعف‌ها و نقطه قوت‌های تیم ملی بپردازد اما واقعیت این نشست، جز دور هم جمع شدن مخالفان کی‌روش موضوع دیگری را به ذهن متبادر نمی‌کرد.

میرشاد ماجدی و حمید استیلی از کی روش انتقاد کرد و گفت: کی روش هیچ تعاملی با مربیان ایرانی ندارد و من وقتی رفتار این مربی را با دبیرکل فدراسیون فوتبال دیدم واقعا ناراحت شدم.

هر چند مجری این برنامه در این مورد اجازه نداد استیلی بیش از این به موضوع دعوای کی‌روش و اسدی بپردازد اما این باعث نشد که سرمربی ملوان دیگر انتقادهایش نسبت به سرمربی تیم ملی را از قلم بیندازد.هر چند او در خلال انتقادهایش از کی روش مدعی شد که همواره یکی از حامیان کی روش بوده است.او گفت: ما باید به بهترین شکل ممکن از او استفاده کنیم.

میرشاد ماجدی نیز در این برنامه تمرکز خاصی نسبت به انتقاد از کی‌روش داشت. او در این باره بحث می‌کرد که چگونه می‌توان کی‌روش را از موضع خودش پایین آورد. او که از دوستان صمیمی امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود به این موضوع اشاره کرد که در مقطعی دستیاران کی‌روش به تمرین تیم‌ها سرکشی می‌کردند و با مربیان ایرانی از جمله قلعه‌نویی مشورت می‌کردند اما حالا "امین‌" های کی‌روش چنین تعاملی را در دستور کار خود ندارند.

او همچنین از کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم انتقاد کرد: حلقه گمشده در درون فدراسیون است؛ کمیته فنی. چرا آنها فکر می‌کنند وظیفه‌شان فقط تشکیل جلسات تشریفاتی است.

در بخشی از این برنامه خداداد عزیزی نیز روی خط آمد و به انتقاد از کی روش پرداخت. او گفت: ما در دوره مربیگری برانکو و بلاژ در تیم ملی شاهد تعامل سرمربی تیم ملی با مربیان وطنی بودیم اما حالا این رابطه وجود ندارد و مربیان ایرانی هم ترجیح می‌دهند "آویزان" نشوند.

عزیزی گفت: همه مربیان که از روی غرض ورزشی حرف نمی‌زنند. انتقاد در همه جای دنیا وجود دارد اما متاسفانه کی روش اصلا جای تعامل باقی نگذاشته است.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره برد شاگردان کی روش برابر ترکمنستان نیز اینگونه واکنش نشان داد: اگر قرار باشد مقابل این تیم ها به مشکل بر بخوریم که باید در فوتبال‌مان را تخته کنیم. به نظرم ما در این مرحله بدون مربی هم می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. آزمون های سخت تیم ملی هنوز از راه نرسیده است.

پرویز برومند اما یکی دیگر از منتقدانی بود که به صورت تلفنی با برنامه داود عابدی ارتباط برقرار کرد. او درباره گل‌هایی که علیرضا حقیقی در بازی های اخیر دریافت کرده اینگونه اظهار نظر کرد: ما گل های مفت و عجیبی می خوریم و من دروازه بان ها را مقصر نمی‌دانم چون اصلی ترین مقصر مربی دروازه‌بان های تیم ملی است که نمی تواند گلرهای تیم ملی را به خوبی تمرین دهد.

جالب اینکه برومند خود به این مساله اعتراف کرد که نمی‌داند در تیم ملی گلرها با چه روشی و چگونه تمرین می کنند اما مدعی شد که این تمرین‌ها به درد نمی خورد!

در حالی که داود عابدی سعی داشت برنامه‌اش تبدیل به میتینگی علیه کی‌روش نشود اما به نظر می‌رسید ترکیب میهمان‌های این برنامه و ارتباط‌های تلفنی که برقرار شد شرایط را برای این مجری سخت کرد.

به نظر می‌رسد مخالفان کی‌روش زمان مناسبی را برای انتقاد از این مربی انتخاب نکرده بودند. چه آنکه روز گذشته تیم همین مربی در نمایشی خیره کننده حریف را آچمز کرد و میلیون‌ها ایرانی از دیدن بازی هجومی تیم ملی لذت بردند. اما بد نیست تلویزیون در انتخاب میهمان‌ ها و مفسران فوتبالی خود بیشتر دقت کند تا تنها چند ساعت پس از شادکامی مردم گروهی در شبکه‌ای تلویزیونی انتقاد یک طرفه را در دستور کار خود قرار ندهند. بی تردید کارلوس کی روش نیز ایرادهایی دارد که می بایست از طریق مدیران بلندپایه فوتبال مورد رسیدگی قرار بگیرد اما آیا حمله به مربی برنده پس از یک پیروزی دلچسب ملی کار منطقی به نظر می رسد؟ بهتر است این سئوال را تهیه‌کنندگان این برنامه تلویزیونی پاسخ بدهند.

تیم ملی فوتبال ایران دیروز در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در ورزشگاه‌آزادی با نتیجه سه بر یک مقابل تیم ملی ترکمنستان به پیروزی رسید و صدرنشین گروه D شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز