خبرگزاری کار ایران

باقریان در گفت و گو با ایلنا؛

اسکوچیچ منتفی شد/ 2 مربی خارجی و یک ایرانی در لیست سپاهان

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۹۰۷

مدیر عامل باشگاه سپاهان از منتفی شدن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم سپاهان خبر داد.

اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: ما تا شب گذشته به اسکوچیچ برای فسخ قراردادش با فولاد فرصت داده بودیم که گویا وی ترجیح داده در فولاد بماند و به این ترتیب ما مذاکرات مان را روی سایر گزینه ها ادامه خواهیم داد. 

باقریان درباره دیگر گزینه های تیم سپاهان اظهار داشت: با 2 گزینه خارجی و یک مربی ایرانی در حال گفت و گو هستیم و امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده سرمربی جدید سپاهان را معرفی کنیم. 

وی تاکید کرد: هدفگذاری سپاهان در این فصل تکرار قهرمانی است و به همین دلیل برای انتخاب سرمربی جدید حساسیت خاصی داریم و مربی را انتخاب خواهیم کرد که بتواند سپاهان را به هدفی که دارد برساند.

مدیر عامل سپاهان در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم فصل اظهار داشت: سپاهان قطعا نیاز به تقویت دارد و در این زمینه با نظر کادر فنی اقدام می کنیم. ضمن اینکه مشکل پریرا و پادوانی هم در نیم فصل حل می شود و می توانیم در دور برگشت از آنها استفاده کنیم.

باقریان درباره اینکه آیا از نتایج سپاهان در 11 هفته گذشته راضی هستید یا نه گفت: چرا راضی نباشیم.ما الان در رده پنجم جدول هستیم و فاصله زیادی با صدر نداریم. برای سپاهان جبران این امتیازها سخت نیست و مطمئن باشید امسال هم جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، گفته می‌شود دو گزینه خارجی سپاهانی‌ها که نمی‌خواهند نام‌شان را فاش کنند لوکا بوناچیچ و استیماچ است. بوناچیچ شاید در این بین شانس بیشتری نسبت به استیماچ داشته باشد چون پیش از این در این تیم مربیگری کرده و حتی موفق شده سپاهان را به فینال لیگ قهرمانان آسیا ببرد. در بین گزینه های ایرانی نیز به نظر می رسد شانس منصور ابراهیم زاده بیش از سایر گزینه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز