خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از نایب قهرمانی در برزیل؛

ناظم الشریعه: با تغییر به جام ملت‌ها می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۴۸۵

سرمربی تیم ملی فوتسال می گوید مهمترین دستاورد تورنمنت برزیل شناختن نقاط ضعف تیم ملی در آستانه جام ملت ها بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ناظم الشریعه پس از شکست تیم ملی مقابل برزیل و نایب قهرمانی در تورنمنت گرندپری ضمن بیان این مطلب افزود: در این تورنمنت بازی های خوبی را انجام دادیم و با 4 پیروزی و یک شکست در فینال مقابل برزیل نایب قهرمان شدیم و تصور می کنم این می تواند شروع دوباره خوبی برای فوتسال ایران باشد.

 وی تاکید کرد: من قبل از مسابقات هم گفته بودم که برد و باخت در گرندپری برای مان اهمیت ندارد و همین که نقاط ضعف مان را در آستانه جام ملت های ازبکستان شناختیم مهمترین دستاورد این مسابقات بود.

وی درباره دیدار فینال مقابل برزیل میزبان یادآور شد: ما برخلاف سال های گذشته در این دوره از مسابقات با حداقل نتیجه به برزیل باختیم و برای همین از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا ترکیب ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا در ازبکستان تغییری خواهد داشت یا نه، گفت: ما به نقاط ضعف مان پی برده‌ایم. از الان تا جام ملت ها سه ماه فرصت داریم. بازیکنان شایسته دیگری هم هستند که منتظر پایان لیگ هستیم. وقتی لیگ تمام شود، بازیکنان دیگر را هم ارزیابی خواهیم کرد و در نهایت با یکی، دو تغییر راهی جام ملت‌های آسیا می شویم و امیدوارم با شکست ژاپن بتوانیم جام قهرمانی را دوباره به ایران بیاوریم .

تیم ملی فوتسال ایران در فینال مسابقات گرندپری برزیل با نتیجه 4 بر 3 مقابل میزبان شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز