خبرگزاری کار ایران

با شکست در دیدار فینال؛

شاگردان‌ناظم، نایب‌قهرمان گراندپری شدند/سومین عنوان دومی فوتسال ایران در برزیل

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۲۷۳

تیم ملی فوتسال کشورمان با شکست مقابل برزیل به عنوان نایب قهرمانی گرندپری بسنده کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که به دیدار پایانی گراندپری رسیده بود از ساعت 16 در سالن المپیکو در شهر اوبرابا  به مصاف برزیل رفت که با شکست مقابل میزبان رقابت‌ها با عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد.

امسال موفق شدند با غلبه بر کلمبیا، آنگولا و اروگوئه در مرحله گروهی و پاراگوئه در نیمه نهایی دوباره به دیدار پایانی این بازی‌ها راه پیدا کنند تا برای سومین بار در این مرحله با میزبان مسابقات رو به رو شوند.

قدرت بهادری ابتدا شاگردان ناظم‌الشریعه را پیش انداخت ولی برزیلی‌ها به خود آمدند تا غافلگیر نشوند و سوت پایان نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود طلایی‌پوشان به صدا در آمد. 

اگرچه نیمه دوم مهدی جاوید و حسین طیبی برای ایران گلزنی کردند ولی این برزیل بود که بازی را 4 بر 3 به سود خود رقم زد تا برای نهمین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در حضور تماشاگران خودی جشن بگیرد.

تیم ملی کشورمان هم برای سومین بار در این رقابت‌ها عنوان دومی را به خود اختصاص داد.

کلمبیا هم عنوان سومی را کسب کرد و پاراگوئه چهارم شد تا پرونده این دوره از رقابت‌ها هم بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز