خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم باید بخشی از هویت فرهنگی اراک باشد

آنجفی: داور همدانی در بازی با پاس همدان شائبه ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۸۱۹

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با 19 امتیاز در رده پنجم لیگ آزادگان قرار دارد. مدیرعامل این باشگاه اما ابراز امیدواری می‌کند که در هفته‌های آینده این تیم بتواند نتایج بهتری کسب کند و خود را به بالای جدول برساند.

ایلنا: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با 19 امتیاز در رده پنجم لیگ آزادگان قرار دارد. مدیرعامل این باشگاه اما ابراز امیدواری می‌کند که در هفته‌های آینده این تیم بتواند نتایج بهتری کسب کند و خود را به بالای جدول برساند.

گفت و گوی مجید آنجفی با خبرنگار ایلنا را می خوانید:

*چطور شد حضور در باشگاه آلومینیوم اراک را پذیرفتید؟

مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران به من پیشنهاد دادند و تهیه برنامه برای حضور در باشگاه حدود یک ماه طول کشید. شهر اراک امکانات و زیر ساخت های خوبی برای حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارد. مرکزیت اراک در کشور و امکانات ریلی و هوایی و استعدادهای خوبی که در شهر داریم زمینه صعود تیم های ما به لیگ های بالاتر را در کنار تلاش نیروهای متخصص می تواند فراهم کند.

*اوضاع تیم در حال حاضر چطور است؟

خدا را شکر در حال حاضر شرایط ما خوب است. شاید در شروع لیگ ما شروع خوبی نداشتیم اما از هفته هشتم به بعد نتایج خوبی گرفتیم. ما گیتی پسند؛ فولاد یزد و خونه به خونه را بردیم و در مقابل صنعت نفت در آبادان و پیکان که صدرنشین است در تهران مساوی کردیم هر چند که حق مان برد بود. روند خوبی در حال حاضر داریم و شرایط روحی خیلی خوبی داریم و بازیکنان ما برای بازی با پاس همدان آمادگی لازم را دارند و امیدوارم روند ما بهتر هم بشود.

*گویا برای بازی شما با پاس همدان از یک کمک داور همدانی قرار است استفاده شود؟

بله متاسفانه همینطور است. امروز ما مکاتبه ای با سازمان لیگ داشتیم و اعلام کردیم که بودن یک کمک داور همدانی در این بازی می تواند شائبه هایی را به وجود بیاورد و درخواست کردیم که حتما او را تغییر دهند. ما با سازمان لیگ هماهنگی های لازم را کرده ایم و امیدواریم سریع اقدام شود.

*بازی با پاس همدان دیدار خانگی شما محسوب می شود. چقدر به کسب 3 امتیاز این بازی امیدوار هستید؟

کادر فنی ما حتی برای بازی با پیکان هم تیم را برای کسب 3 امتیاز راهی میدان کرد و اگر بدشانس نبودیم حتما پیروز می شدیم چون خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. ما در همه بازیها برای برد به میدان می رویم و بچه های تیم هم به این خودباوری رسیده اند. آقای دلگرم سرمربی تیم با این ذهنیت بچه ها را وارد زمین می کند که در همه بازیها برنده باشیم و امیدوارم که نتایج خوبی در بازیهای آینده بگیریم.

*چقدر به صعود به لیگ برتر امیدوار هستید؟

همه برنامه ریزی و تدارک ما برای صعود به لیگ برتر است. همه ابزار و امکانات را فراهم کرده ایم و کادر فنی و بازیکنان خوبی هم داریم و امیدواریم بدون حاشیه به کارمان ادامه دهیم. اگر به همین شکل جلو برویم قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. ما یکی از تیم های مدعی هستیم اما لیگ 20 تیمی و فرسایشی است و کارمان خیلی سخت است. امیدوارم آسیب دیدگی ها و مصدومیت بازیکنان به تیم ما ضربه نزند و با آمادگی کامل جلو برویم و و در جمع تیم های صعود کننده باشیم که البته می دانیم کار بسیار سخت و دشواری است.

*در این راه از هواداران چه انتظاری دارید؟

اگر به 8 تیم بالای جدول نگاه کنید به جز ما و پیکان بقیه تیم ها از پشتوانه تماشاگر خوبی برخوردار هستند. ما دنبال این هستیم که آلومینیوم اراک(ایرالکو) را به عنوان یک نهاد اجتماعی قوی و تاثیرگذار در مناسبات فرهنگی و اجتماعی شهر اراک تبدیل کنیم و باشگاه آلومینیوم اراک باید یک بخشی از هویت فرهنگی شهر اراک باشد تا به این واسطه مشارکت همه نهادهای تاثیرگذار از جمله سازمان های مردم نهاد؛ شهرداری و شورای شهر و همه هواداران و جامعه ورزش شهر اراک را به همراه داشته باشیم. با چنین پشتوانه ای می توانیم حضور باثبات در لیگ یک و در آینده در لیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز