خبرگزاری کار ایران

در آستانه دربی ۸۱؛

واکنش مهدی تاج به درگیری هواداران سرخابی/ ورزشگاه کلاس درس نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۶۱۹

رئیس سازمان لیگ در مورد پیش بینی اش از نتیجه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: ما که نباید این بازی را پیش بینی کنیم چون هر چه بگویم حاشیه درست می شود!

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در حاشیه حضور در ورزشگاه آزادی درباره دربی 81  گفت: دو تیم بازی قبل را برده‌اند و با رئحیه خوبی به این دیدار آمده‌اند. وضعیت جوی خوب نیست اما تدابیری اندیشیده‌ایم تا تماشاگران در ورزگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: خیلی امیدوارم که این دربی حاشیه خاصی نداشته باشد. مراسم‌هایی برای ماه محرم، حسین فهمیده و شهدای منا داریم که امیدوارم تماشاگران لذت ببرند.

تاج درباره شرایط دو تیم متذکر شد: دو تیم وقتی خوب باشندتیم ملی هم خوب می‌شود. باید تلاش کنیم شرایط دو تیم مطلوب باشد. دو باشگاه بدهی‌های زیادی دارند. باید همه کمک کنند دو باشگاه بهتر شوند. دولت هم برای این 2 باشگاه اهمیت بالایی قائل هست.

 رئیس سازمان لیگ در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی نتیجه دربی 81 گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم چون هر چه بگویم حاشیه درست می‌کنند. امیدوارم دو تیم تماشاگرپسند بازی کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره درگیری‌ صبح هواداران دو تیم گفت: نمی‌شود تماشاگر را دست به سینه نگه داشت. تماشاگردان اگر کری نخوانند و 6 تایی و 4 تایی نگویند ورزشگاه مانند کلاس درس می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز