خبرگزاری کار ایران

خبر بد برای وزنه‌برداری ایران؛

سلیمی رقابت‌های جهانی آمریکا را از دست داد/ بد اقبالی دومین ستاره ایران

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۷۴۲

بهداد سلیمی قویترین مرد وزنه برداری جهان در فاصله کمتر از دو هفته به رقابت‌های جهانی آمریکا، از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد و این دوئل جهانی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، بهداد سلیمی عصر دیروز و در حالی که با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دوضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262 کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب شدید در ناحیه زانو شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری و سرپرست تیم ملی به همراه رئیس کمیته پزشکی بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل و پس از انجام معاینات اولیه مراحل درمان وی را بلافاصله آغاز کردند.

این حادثه اتفاقی در حالی برای جامعه وزنه برداری و ورزش ایران روی داد که همه چشم به راه طلایی شدن قویترین مردجهان در رقابت‌های جهانی آمریکا و همچنین پس گرفتن عنوان قهرمانی دسته فوق سنگین جهان از روس ها بودند.

بهداد سلیمی قرار بود در دسته به اضافه 105 کیلوگرم به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شود.

همچنین پیش از سلیمی ، سعید محمدپور دیگر وزنه بردار پرامید کشورمان در دسته 105 کیلوگرم نیز در هفته دوم لیگ از ناحیه آرنج دست به شدت آسیب دید تا یکی دیگر از ستاره‌های وزنه برداری ایران به همین منوال از گردونه رقابت های جهانی به اجبار کنار برود.

رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری سال 2015 جهان از 29 آبان تا هفتم آذرماه در آمریکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز