خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم؛

برانکو : امتیاز بازی با ملوان مهمتر از دربی است/ داوری‌ها صادقانه و محترمانه باشد

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۱۹۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ملوان به هیچ بازیکنی به خاطر دربی استراحت نمی‌دهم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته دهم لیگ برتر گفت: ما این فصل یکبار با ملوان در جام حذفی روبرو شدیم. بازی سخت و محکمی انجام دادیم که نتیجه نامعلومی داشت و ما یک بازی 120 دقیقه‌ای سخت را انجام دادیم، اما بعد از برد در مشهد مایل هستیم که یک برد دیگر به دست بیاوریم و دوست داریم که هواداران مان را هم خوشحال کنیم. از همین‌جا از هواداران دعوت می‌کنم به استادیوم بیایند و ما را تشویق کنند تا سه امتیاز را بگیریم. چون هوادار برای ما مهم‌ترین موضوع است.

وی درباره وضعیت بازیکنان این تیم برای دیدار با ملوان گفت: باید بگویم که سوشا مکانی به تیم بازمی‌گردد اما نورمحمدی محروم است. اومانیا هم مصدوم تیم ماست اما به همراه بابک حاتمی در شرف پیوستن به تیم هستند. بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و برای قرار گرفتن در ترکیب تیم با هم رقابت دارند.

برانکو درباره اینکه شنیده می‌شود اگر در پایان نیم‌فصل جزو تیم‌های بالای جدول نباشد تغییراتی در این تیم انجام می‌شود و صحبت از افشین پیروانی است، اظها رداشت: من از این مسئله خبر ندارم و هرگز چنین مسئله‌ای هم مطرح نشده است. در واقعیت مدیریت چیزی که صلاح بداند را تصمیم می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آخرین برد پرسپولیس در لیگ برتر بازی آخر فصل گذشته بر می‌گردد و اینکه چرا این تیم در لیگ امسال در خانه بردی به دست نیاورده ادامه داد: ما متأسف هستیم که به جز بازی جام حذفی تا به حال در آزادی نبرده‌ایم و قطعاً به خاطر ضعف در بازی نبوده اما فوتبال است و پیش می‌آید اما انتظار دارم که فردا بازی را ببریم و به همراه تماشاگران‌مان شادی کنیم.

وی درباره اینکه بازی‌های پیش از دربی معمولاً جذاب نبوده و بازیکنان احتیاط می‌کنند که مصدوم یا محروم نشوند، خاطرنشان کرد:‌ من بازیکنان را ممنوع کردم که تا قبل از دربی درباره آن صحبت کنند چون ما باید بازی به بازی برنامه‌ریزی کنیم و در حال حاضر مهم‌ترین بازی برای ما بازی با ملوان است. سه امتیاز بازی با ملوان ارزش سه امتیاز بازی با استقلال را دارد و من هم به عنوان مربی به هیچ بازیکنی استراحت نمی‌دهم و به خاطر دربی صرفه‌جویی نمی‌کنیم. هر بازیکنی که بهتر از بقیه باشد بازی خواهد کرد اما طبیعی است که حواسم به این موضوع است که کسی بخواهد در بازی کم کاری کند تا برای دربی آماده باشد.

برانکو درباره داوری‌هایی که تا به اینجا برای پرسپولیس انجام شده تصریح کرد: من انتظار دارم که داوری‌ها صادقانه و محترمانه باشد. هم فردا و هم بازی‌های دیگر امیدوارم اینطور باشد. خودتان می‌دانید که داوری‌ها تا به حال نسبت به ما چطور بوده و نیاز نیست من حرف بزنم اما انتظار دارم داوران صادقانه قضاوت کنند. هرچند که اشتباه هم در داوری می‌تواند وجود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز