خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی معلولن جهان– قطر؛

حسینی‌پناه دومین طلایی کاروان ایران / ثبت پنجمین سهمیه پارالمپیک ریو

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۰۸۲

در رقابت‌های نوبت صبح چهارمین روز مسابقات جهانی قطر، کاروان اعزامی کشورمان موفق به کسب یک نشان طلای دیگر شد.

به گزارش ایلنا، سید محسن حسینی پناه، در رقابت‌های پرتاب وزنه، کلاس F35 با 9 ورزشکار به رقابت پرداخت و در پایان با ثبت رکورد 14 متر و 2 سانتیمتر، به عنوان قهرمانی جهان، نشان طلا و سهمیه پارالمپیک دست یافت.

بر این اساس دومین نشان طلا و ششمین نشان کاروان ایران به نام حسینی پناه ثبت شد تا شمار سهمیه‌های کسب شده از این مسابقات برای کشورمان به عدد 6 برسد.

ایران در رقابت‌های این ماده یک نماینده دیگر نیز داشت. سیدعلی‌اصغر جوانمردی، ملی‌پوش جوان تیم دوومیدانی که اولین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کرد، با ثبت رکورد 13 متر و 69 سانتیمتر به عنوان ششم جهان دست یافت.

در ادامه مسابقات امروز، هم اکنون مرضیه صدقی در رقابت‌های پرتاب وزنه، کلاس F54 حضور یافته و ساعت 21 امشب نیز پیمان نصیری در رقابت‌های دوی 1500 متر شرکت خواهد کرد.

رقابت‌های جهانی قطر از 30 مهرماه آغاز شده و طی 10 روز بیش از 1200 ورزشکار از 100 کشور جهان در 40 کلاس پزشکی مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان  ایران نیز با 19 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز