خبرگزاری کار ایران

بازی اول هر تورنمنتی سخت است؛

میرزاجانپور: شناختی از حریفان جام باشگاه‌های جهان نداریم/ می‌خواهیم در برزیل پرچم پیکان را بالا ببریم

بازیکن ملی‌پوش پیکان اعتقاد دارد هم تیمی‌هایش برای حضوری موفق در برزیل در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی میرزاجانپور با تیم باشگاهی خود پیکان‌تهران به رقابت‌های جام‌ باشگاه‌های جهان اعزام شد که در آستانه سفر با این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی ایلنا درباره سفر به برزیل و آغاز لیگ‌برتر والیبال بود که در ادامه می‌خوانید:

پس از رقابت‌های جهانی ژاپن تا چه اندازه آماده‌ای؟

بعد از جام‌جهانی ریکاوری خوبی داشتم و این مسئله کمک کرد بدنسازی خوبی در تیم پیکان داشته باشم.

ولی به نظر کمی دچار افت بودید؟

با پشت سر گذاشتن دوره بدنسازی کمی افت کردیم که تا چند روز آینده به شرایط ایده‌آل برمی‌گردیم.

هفته نخست پیروزی شیرینی برابر حریف سرسختی به‌نام آلومینیوم‌هرمزگان داشتید...

بازی اول هر تورنمنت یا لیگ سختی خاص خود را دارد. تیم‌ها هنوز به هماهنگی ایده‌آل نرسیده‌اند و این مسئله روی کیفیت بازی تیم‌ها تاثیرگذار است. بازی با آلومینیوم‌ به مرور زمان به هماهنگی نسبی دست پیدا کردیم و خداراشکر توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

پیکان به عنوان نماینده‌ایران و آسیا در جام باشگاه‌های جهان در برزیل شرکت می‌کند، چه اندازه از حریفان خود در این رقابت‌ها شناخت دارید؟

از حریفان شناختی نداریم و تنها شناخت ما از بازیکنان ملی‌پوش کشورهای مختلف است که با تیم باشگاهی در این رقابت‌ها حضور دارند. با توجه به اینکه از تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های جهان شناخت خاصی نداریم اما قصد داریم با تمام توان مقابل حریفان خود بازی کنیم تا بتوانیم پرچم پیکان را به عنوان نماینده‌ایران در این مسابقات بالا ببریم.

شرایط پیکان با توجه به اینکه چند ملی‌پوش و 2 بازیکن خارجی به خدمت گرفته چگونه است؟

خداراشکر شروع خوبی در لیگ‌برتر داشتیم و برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان به  لحاظ مسائل روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داریم. کادر فنی برای هر بازی برنامه خاصی در نظر گرفته است. امیدوارم با کمک کادر فنی، آنالیز حریفان و تلاش بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی در برزیل کسب کنیم.

کد خبر : ۳۱۵۷۷۵