خبرگزاری کار ایران

در واکنش به ارومیه‌ای‌ها؛

پورحسن: سقف بهای بلیت لیگ‌برتر والیبال 5 هزار تومان است

تعداد زیادی از هواداران والیبال در ارومیه نسبت به بهای بلیت بازی‌های خانگی تیم شهرداری ارومیه اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی باشگاه شهرداری ارومیه نوشت«بر اساس بررسی‌های به عمل آمده بهای بلیت بازی‌های خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ‌برتر فصل 94 یک‌صد هزار ریال معادل 10 هزارتومان تعیین شد.

رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال مردان جام 200 شهید والیبالیست از روز چهارشنبه 29 مهرماه آغاز خواهد شد و تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته اول این رقابت‌ها در ارومیه میزبان تیم بانک سرمایه خواهد بود.»

این خبر اعتراض هواداران والیبال در ارومیه را به همراه داشت؛ بسیاری از آنها با سازمان لیگ فداسیون والیبال تماس گرفته و مراتب اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و برخی دیگر هم در فضای مجازی اعتراض خود نسبت به این موضوع را نشان داده‌اند.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این‌باره گفت: ما سقف بهای بلیت را در لیگ پیش‌رو 5 هزار تومان اعلام کرده‌ایم  و طی تماس تلفنی به مسئولان باشگاه شهرداری‌ارومیه هم بابت بهای بلیت 10 هزار تومانی تذکر دادیم. قرار بود آنها این موضوع را با ما هماهنگ کند و اگر بدون هماهنگی دست به چنین کاری بزنند قطعاً با هم درگیر خواهیم شد.

این در حالی است که محمود نوری، رئیس هیأت والیبال استان تهران درباره بهای بلیت مسابقاتی که در خانه والیبال‌تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: قیمت بلیت در تهران 3 هزار تومان خواهد بود و این مبلغ نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است. این 3 هزار تومان را هم برای آن تعیین کرده‌ایم که هر کسی نتواند هنگام عبور از حوالی خانه والیبال وارد آنجا شود و نظم سالن را بر هم بزند، وگرنه هیچ سودی بابت بلیت‌فروشی به هیأت والیبال نمی‌رسد.

کد خبر : ۳۱۵۰۵۴