خبرگزاری کار ایران

از سوی حراست وزارت ورزش؛

نتیجه نهایی پرونده ریوالدو اعلام شد/ همکاری مظلومی با استقلال ابهام دارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۶۲۹

دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش نتیجه بررسی نهایی خود را درباره پرونده ریوالدو باربوسا دسوزا بازیکن برزیلی باشگاه استقلال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در بند نخست بررسی پرونده این بازیکن آمده است که همکاری امیر مظلومی به عنوان مدیر برنامه ریوالدو به دلیل نداشتن مجوزهای قانونی از فدراسیون فوتبال و مراجع مربوطه و نحوه گزینش باشگاه استقلال در روند این قرارداد، دارای ابهاماتی بوده و از سوی مراجع صلاحیت دار درحال رسیدگی است.

براساس این گزارش در بند دوم آن که درباره مبالغ دریافتی از سوی این بازیکن و ادعاهای مطرح شده در رسانه ها است، ریوالدو با دریافت مبلغ 80 هزاردلار به صورت نقد از سوی حامی باشگاه استقلال و امضای رسید در محل امورمالی باشگاه و درنهایت با توافق و رضایت ، فسخ قرارداد را امضا کرده است . بنابر این طرح مسایل بعدی قانونی نبوده و قابلیت پیگیری هم ندارد.

همچنین بند سوم این گزارش که به موضوع ادعای تامین نشدن مسکن و وسیله نقلیه بازیکن برزیلی اختصاص دارد طبق بررسی صورت گرفته ، ریوالدو انجام نشدن تعهدات باشگاه از قبیل تامین مسکن و وسیله نقلیه را بهانه فسخ قرارداد عنوان کرده است، درحالی که بر اساس مستندات و به دلیل مشکلات خانوادگی ، تمایل به فسخ قرارداد کرده و بررسی در این زمینه در حال پیگیری است.

تعهد نداشتن مدیر برنامه برزیلی ریوالدو در پاسخ گویی به دعوت و مکاتبات باشگاه استقلال هم بند چهارم این بررسی است که از سوی مدیریت باشگاه و حراست فدراسیون فوتبال در حال پی گیری است.

دفتر مرکزی حراست همچنین از دستور وزیر ورزش برای پیش‌بینی ساز و کار قانونی جهت جلوگیری از ورود بی رویه بازیکنان بی کیفیت خارجی به ورزش کشور خبر داد.

بر این اساس و در بند پنجم این بررسی آمده است :

با توجه به ورود بی رویه بازیکنان بی کیفیت خارجی بدون رعایت مراحل قانونی و حقوقی که به معضلی در فوتبال کشور تبدیل شده است، وزیر ورزش از معاونت ورزش توسعه قهرمانی خواست تا راهکار قانونی برای این مهم در نظر بگیرد و پس از طی مراحل کارشناسی و تصویب، برای اجرا در تمام سطوح ورزش حرفه ای کشور ابلاغ شود.

ماجرای 40 هزار دلار ریوالدو طی هفته های اخیر به یکی از بزرگترین ابهامات مدیران استقلال تبدیل شده بود، گفته می شود از 80 هزار دلاری که آبی ها به این بازیکن برزیلی پرداخت کرده اند، تنها 40 هزار دلار به وی و مدیر برنامه‌هایش در برزیل پرداخت شده است .

درحالی که گفته می شود این پول به مدیر برنامه های ایرانی او یعنی برادرزاده پرویز مظلومی رسیده اما امیر مظلومی گفته که تمام این پول دست ریوالدو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز