خبرگزاری کار ایران

ژاپن خسته و بی انگیزه بود؛

رسولی: تیم ملی بازیکن طراح نداشت/عزت اللهی و ابراهیمی آینده خوبی در تیم ملی دارند

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۵۲۳

آنالیزور فوتبال ایران گفت: سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی نشان دادند می توانند آینده خوبی در تیم ملی داشته باشند.

نیما رسولی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ایران در بازی با ژاپن کارش را با سیستم 4-2-3-1 شروع کرد و سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی به جای نکونام و آندو در ترکیب تیم ملی حاضر شدند و نشان دادند می توانند آینده خوبی خوبی داشته باشند.

وی افزود: ژاپن بازی را تک ضرب و با پاس های کوتاه شروع کرد و ادامه داد و خیلی خوب جمع می شدند اما سرعت تیمی آنها مثل سابق نبود ضمن اینکه آن انگیزه سابق را هم نداشتند. ایران در زمان حمله باز و در دفاع خوب جمع می شد اما مشکل ما این بود که بازیکن طراح نداشتیم و فقط یک بار در دقیقه 93 امید ابراهیمی را با یک پاس در عمق صاحب موقعیت کردند و در کل بازی ایران اصرار داشت توپ را به کناره ها برده و با ارسال از گوشه ها به گل برسند و چند بار هم این کار را کردند که نتیجه نداشت.

وی ادامه داد: ژاپن نشان داد در کناره ها ضعف دارد. با اینکه تعداد نفرات ما در یک سوم دفاعی ژاپن کمتر بود اما حریف در دفع توپ و جایگیری ها عملکرد خوبی نداشت. اگر مربی ژاپن یک مقدار باهوش عمل می کرد می توانست خیلی راحت کناره ها را ببندد تا ایران صاحب موقعین نشود. ژاپن خیلی خوب توپ را به گردش در می آورد و با پاس های کوتاه منطقه بازی رابه خوبی عوض می کرد اما تیم خسته ای بودند و انگیزه زیادی برای این دیدار دوستانه نداشتند.

رسولی در پایان گفت: سرعت ژاپن فقط درضد حمله مشهود بود و نشان داد در ضد حملات خیلی خطرناک است . در مقابل ایران نشان داد در ضد حمله ضعیف است. عدم هماهنگی در مدافعان میانی و ضعف دروازه بان ایران مشهود بود. فاصله فنی بازیکنان تیم ملی با دروازه بانش زیاد است و بعد از سید مهدی رحمتی گلر شایسته ای درون دروازه ایران قرار نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز