خبرگزاری کار ایران

تصمیمی که نهایی می‌شود؛

پایان کار کواچ با والیبال ایران / خداحافظ بوبو

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۳۸۴

به نظر می‌رسد همکاری اسلوبودان کواچ با تیم ملی والیبال ایران به پایان خط خود رسیده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی در جام جهانی والیبال در سرزمین آفتاب تابان نداشت و به همین دلیل به نظر می‌رسد کار اسلوبودان کواچ با تیم ملی ایران به پایان خط خود رسیده و این مربی بزودی ایران را به مقصد معلومی ترک خواهد کرد.

اگرچه هنوز فدراسیون این خبر را اعلام رسمی نکرده ولی به نظر می‌رسد جمع‌بندی‌ها به پایان کار بوبو ختم شود و باید منتظر اعلام گزینه‌های جانشینی این مربی صرب‌تبار باشیم.

شاید یکی از دلایل اصلی تغییر در رأس نیمکت تیم ملی ایران به خود کواچ برگردد که نتوانست مانند خولیو ولاسکو عنان ملی‌پوشان را در دست بگیرد و برخورد قاطعانه‌ای از خود نشان دهد.

بوبو منعطف‌تر از ولاسکو بود و کاریزمای وی را نداشت و به همین دلیل عملکرد برخی ملی‌پوشان هم نسبت به دوره‌ای که زیر نظر ولاسکو کار می‌کردند به شدت افت کرده بود. این مساله در جام جهانی و لیگ جهانی به چشم آمد و برخی شکست‌های تیم ملی حتی مقابل رقبایی که بارها آنها را شکست داده بودیم جای سوال داشت.

با اینکه کواچ مسئولیت نتایج و ناکامی تیم ملی در جام جهانی را پذیرفته بود ولی به نظر می‌رسد تیم ملی به مربی بزرگتری نیاز داشته باشد تا بتواند اقتدار را به نیمکت ایران برگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز