خبرگزاری کار ایران

باید شرایط را تغییر دهیم؛

ناظم الشریعه: هر کس کم‌کاری کرده خودش می‌داند و خدای خودش/ دنبال حاشیه نیستم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: افتخاری و کفاشیان سفت و سخت از من حمایت کردند و گفتند کارت را در تیم ملی ادامه بده.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با استعفای من از تیم‌ملی موافقت نکردند. استعفای من کتبی نبود چون قراردادی ندارم و شفاهی اعلام کردم.

وی ادامه داد: روزهای گذشته با افتخاری و کفاشیان صحبت کردم و گفتم اگر کسی قرار است بیاید و سرمربی تیم‌ملی شود من حرفی ندارم و بیاید اما افتخاری و کفاشیان سفت و سخت از من حمایت کردند و گفتند بمان و به کار در تیم ملی ادامه بده. بحث من نگاه بیشتر به فوتسال است تا امکانات بهتری مهیا شود چون شایسته آن هستیم. اگر قرار است قهرمان آسیا شویم باید شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال متذکر شد: اینکه می‌گویند عده‌ای با بازیکنان تیم‌ملی تماس گرفته‌اند تا مقابل روسیه جدی بازی نکنند را من تایید نمی‌کنم چون بازیکنان تیم با جان و دل بازی کردند. اگر هم چیزی بوده هر کسی خودش می‌داند و خدای خودش و من چیزی ندیدم و متوجه نشدم. من دنبال حاشیه نیستم، دنبال این هستم که شخصیت بازیکنان تیم‌ملی بالا برود.

وی افزود: در حال حاضر امنیت کاری دارم و حمایت لازم از من انجام می‌شود. افتخاری و کفاشیان سخت پیگیر هستند تا مشکلات حل شود و قرارداد من را هم پیگیر هستند تا شنبه یا یکشنبه امضا شود.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: عمده برنامه ما یک‌ماه قبل از جام ملت‌های آسیا است. در حال حاضر اردوی ایتالیا و مسابقات گرندپریکس را در پیش داریم اما کار اصلی ما یک‌ماه قبل از جام ملت‌های آسیا است. کسی از ایران در آسیا جز قهرمانی چیزی نمی‌خواهد اما امکاناتی که می‌خواهیم باید در اختیار باشد. زمان کم داریم اما جز قهرمانی وظیفه دیگری نداریم.

کد خبر : ۳۱۳۰۲۶