خبرگزاری کار ایران

فوتبال غرب آسیا- قطر؛

پیروزی امیدهای ایران مقابل عربستان در نیمه اول/درخشش ارسلان مطهری مقابل سعودی ها

تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در رقابت های غرب آسیا با دو گل ارسلان مطهری نیمه اول دیدار با عربستان را با پیروزی به پایان برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در اولین دوره رقابت های فوتبال کمتر از 23 سال آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، عصر امروز به مصاف عربستان رفت و موفق شد در نیمه اول حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

این دیدار که در ورزشگاه لخویا و به قضاوت داور فلسطینی برگزار شد، هر دو گل تیم امید ایران در نیمه اول توسط ارسلان مطهری مهاجم با آتیه تیم امید کشورمان در دقایق 9 و 16 به ثمر رسید. تیم عربستان نیز تک گل خود را در دقیقه 18 توسط عبدالله محمد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

محمد خاکپور تیم کشورمان را در این دیدار با ترکیب محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی، ارسلان مطهری و محمد دانشگر به میدان فرستاد. بازیکنان تیم امید در این دیدار برای همدردی با جانباختگان حادثه منا و خانواده نوروزی با بازوبند سیاه وارد زمین شدند.

تیم کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر بحرین را شکست داده بود و با پیروزی در دیدار امروز می تواند به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله بعد شود.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، 8 تا 22 مهر ماه در کشور قطر برگزار می شود که تیم ایران در گروه B این مسابقات با بحرین و عربستان همگروه است. 

صدا و سیما اعلام کرد به دلیل درخواست نامتعارف شرکت پخش کننده این دیدار و مبلغ بالای درخواستی، پخش زنده این دیدار امکان پذیر نشد.

کد خبر : ۳۱۰۵۱۸