خبرگزاری کار ایران

باید به زندگی عادی برگردیم؛

برانکو: هادی بازیکن معمولی پرسپولیس نبود/تا پایان فصل برای کاپیتان بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۴۲۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هادی نوروزی بازیکن معمولی نبود، گفت: تا پایان فصل به عشق و انگیزه کاپیتان فقیدمان بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیز باید از هواداران پرسپولیس که در مراسم تشییع و خاکسپاری هادی نوروزی عشق و علاقه شان را به این بازیکن ممتاز و بزرگ نشان دادند، تشکر کنم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم تا این حمایت را از خانواده نوروزی هم داشته باشیم و زمینه دلگرمی آنها را نیز فراهم کنیم تا بعد از این ضایعه بزرگ به زندگی عادی و طبیعی خود برگردند هرچند این اتفاق کار ساده ای نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی ادامه دارد و باید تیم را به شرایط عادی برگردانیم و مهیای مسابقات لیگ شویم، گفت: این درست که ما یک غم بزرگ و یک خلاء جبران ناپذیر را با خود حمل می کنیم اما باید به شرایط عادی برگردیم و مهیای حضور در لیگ و جام حذفی شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از حالا به بعد تا پایان فصل باید برای هادی نوروزی بازی کنیم و به گونه ای تلاش کنیم تا روح او هم از نتایج پرسپولیس شاد شود.

برانکو با تاکید بر اینکه راه سختی در پیش داریم یادآور شد: بازیکنان پرسپولیس باید با درک شرایط حساس تیم خود را برای خود را برای ادامه رقابت ها بهتر و باانگیزه تر آماده کنند. ما راه سختی در پیش داریم و حریفان مقابل ما کوتاه نخواهند آمد.

وی در مورد مشکلات تیمش برای آغاز تمرینات گفت: جدای از مسائل احساسی و عاطفی که با آن روبرو هستیم ، 4 بازیکن ما(سوشا مکانی، رامین رضائیان، مهدی طارمی و امید عالیشاه) در اردوی تیم ملی هستند و خود را برای دیدار با عمان آماده می کنند. میلاد کمندانی هم با تیم امید در قطر حضور دارد و مهرداد کفشگری ، بابک حاتمی و نوراللهی هم مصدوم هستند. اینها مشکلاتی است که برای شروع دوباره تمرینات تیم با آن روبرو هستیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: علاوه بر اینها بازیکنان ملیب پوش 72 ساعت بعد از بازی با ژاپن به تیم ما ملحق می شوند و من واقعا از این برنامه ریزی کلافه ام چون ملی پوشان را با خستگی در اختیار می گیریم و زمانی برای ریکاوری آنها نخواهیم داشت.

برانکو در پایان با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس از حالا به بعد مسئولیت سنگینی برعهده دارند، گفت: ما با وجود خلاء کاپیتان خود باید تلاش کنیم در بازی های آینده برای شاد کردن روح هادی با تمام وجود بازی کنیم و بازیکنان باید نشان بدهند از چه شخصیت و اراده و قلب بزرگی برخوردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز