خبرگزاری کار ایران

فوتبال غرب آسیا- قطر؛

امیدهای ایران با شکست بحرین آغاز کردند/چشمی بهترین بازیکن شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۷۱۵

تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات غرب آسیا مقابل بحرین به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم امید ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا، به مصاف بحرین رفت و موفق شد این دیدار را با برتری 2 بر صفر به پایان برساند.

در این دیدار تیم کشورمان با ترکیب محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، حسین فاضلی (58 میلاد محمدی)، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی(78 علی کریمی)، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی(45 میلاد کمندانی) به میدان رفت.

امیدهای فوتبال ایران، دو گل خود را در نیمه نخست این دیدار به ثمر رساند که گل اول را روزبه چشمی کاپیتان تیم امید در دقیقه 28 روی ارسال ماهان رحمانی با ضربه سر زد. 

در فاصله چهار دقیقه به پایان نیمه نخست، شاگردان خاکپور توسط حسین فاضلی و در یک موقعیت تک به تک، گل دوم را به ثمر رساندند.

بازیکنان تیم امید ایران در نیمه دوم نیز مانند نیمه نخست، توپ و میدان را در اختیار داشتند. 

در دقیقه 75 ضربه سر احسان پهلوان را مدافع بحرین در آستانه ورود به دروازه برگشت داد تا مسابقه همچنان با نتیجه 2 بر صفر ادامه یابد. 

هر چند بازیکنان ایران در نیمه دوم موقعیت های متعدد گلزنی داشتند اما موفق به باز کردن مجدد دروازه بحرین نشدند تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر پایان یابد و شاگردان خاکپور نخستین مسابقه خود در قهرمانی زیر 23 سال آسیا را پیروزی بردارند.

روزبه چشمی بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد و سفیر ایران در قطر، جایزه بهترین بازیکن میدان را به وی اهدا کرد. 

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، هشتم تا 22 مهر ماه در کشور قطر برگزار می شود که تیم ایران در گروه B این مسابقات با بحرین و عربستان همگروه است. 

تیم المپیک ایران 12 مهر به مصاف عربستان دیگر تیم این گروه می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز