خبرگزاری کار ایران

در سوگ هادی نوروزی؛

سرخ‌ها تا پایان لیگ سیاه می‌پوشند/ پرسپولیس دیگر سرخ نمی‌پوشد

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۶۸۵

اگر مقدمات کار فراهم شود پرسپولیس تا پایان لیگ پانزدهم در سوگ هادی نورزوی با لباس‌مشکی به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، درگذشت ناگهانی کاپیتان فقید سرخ پوشان پایتخت شوکی بزرگ به تیم پرسپولیس وارد کرد که به همین دلیل چنانچه تیم های دیگر هم موافقت کنند این تیم تا پایان لیگ پانزدهم به احترام هادی نورزوی با لباس های مشکی به مصاف رقبای خود برود.

حسین عبدی در حاشیه مراسم تشییع به خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه قرار است پرسپولیس با لباس مشکی در لیگ بازی کند گفت: البته انتخاب رنگ پیراهن فقط مربوط به ما نیست بلکه تیم‌های دیگر هم نقش دارند ولی امیدوارم بتوانیم با ایجاد مقدمات با لباس های مشکی بازی ها را دنبال کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره احتمال بایگانی شدن پیراهن شماره 24 نوروزی هم متذکر شد: تازه به ایران آمدم و خبر ندارم که قرار است چنین اتفاقی بیفتد ولی باید پیراهن اسطوره‌های پر‌سپولیس را در موزه باشگاه نگهداری کنند.

وی درباره مراسم تشییع هم گفت: با حضور مردم و هواداران مراسم باشکوهی برگزار شد . هواداران صبح به این زودی از زندگی‌ خود می زنند تا اینجا بیایند که در مراسم حاضر باشند. باید دست تک تک این هو‌اد‌ا‌ران را بوسید.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز