خبرگزاری کار ایران

تیم ملی ویترینی از بهترین‌هاست؛

مقانلو: مصدومیت‌ها برنامه های ما را بهم ریخت/ به کسب هر 4 سهمیه خوشبینم

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۳۵

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با بیان اینکه مصدومیت های بدموقع برنامه های ما را بهم ریخت گفت: با این وجود به کسب هر 4 سهمیه المپیک خوشبینم.

بیژن مقانلو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از ابتدای هفته  دور جدید تمرینات را پیگیری کردیم.نفرات حاضر در اردوی تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارند و خود را برای مسابقات گرندپریکس منچستر آماده می کنند.

وی با بیان این مطلب که سه تن از هوگوپوشان تیم ملی در مسابقات نظامیان جهان روی شیاپ چانگ خواهند رفت، بیان داشت: ابوالفضل یعقوبی، سجاد مردانی و بهنام اسبقی را در اختیار تیم ملی تکواندوی ارتش ایران قرار دادیم تا بتوانند با حضور در مسابقات نظامیان جهان امتیازات کسب سهمیه المپیک خود را افزایش دهند.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود:این سه هوگوپوش تیم ملی پس از بازگشت از رقابت های نظامیان جهان بلافاصله در اردوی تیم ملی حاضر می شوند تا به مسابقات گرندپریکس منچستر اعزام شوند.

وی در مورد احتمال آسیب دیدگی این سه تکواندوکار به علت فشردگی مسابقات گفت: ما در شرایط خاصی قرار داریم و باید از حداقل زمان حداکثر استفاده را ببریم. هدف ما کسب 2 سهمیه باقی مانده المپیک است و باید تمام امتیازات لازم را جمع کنیم.

مقانلو درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در گرندپریکس ترکیه تصریح کرد: نتیجه گرفتن در مسابقات بزرگی مثل گرندپریکس کار دشواری است اما در مجموع به اهداف مان رسیدیم.

وی درباره بازگشت سجاد مردانی بعد از 5 ماه به شیاپ چانگ گفت: سجاد با کسب مدال نقره گرندپریکس بازگشت رضایت بخشی به میادین داشت. البته همه می دانند که سجاد کمی با روزهای اوج فاصله دارد که این موضوع به مرور زمان حل خواهد شد.

مقانلو همچنین در مورد ابوالفضل یعقوبی بیان داشت: او یک تکواندوکار جوان و باهوش است. امیدوارم یعقوبی روند رو به رشد خود را حفظ کند تا در آینده نزدیک به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان این مطلب که تیم ملی ویترینی از بهترین ها است، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ام که درهای تیم ملی به روی همه باز است و هر کس که خودش را به ما تحمیل کند، در ترکیب تیم حضور خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه به کسب حداکثر سهمیه المپیک امیدوار است، گفت: برنامه من این بود که پیش از پایان رقابت‌های گرندپریکس هر 4 سهمیه را حتمی کنیم اما مصدومیت بد موقع اسبقی و مردانی برنامه ما را به هم ریخت.

وی افزود: مطمئن باشید این دو ملی پوش(اسبقی و مردانی) توان کسب سهمیه المپیک 2016 را دارند و ما به کسب هر 4 سهمیه خوشبین هستیم.

مقانلو در پایان عنوان کرد: تکواندو همیشه یکی از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک بوده و امیدواریم در بازی های المپیک 2016 ریو نیز بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز