خبرگزاری کار ایران

کفاشیان:

تیم ملی فوتسال بانوان مستحق قهرمانی آسیا بودند

رئیس فدراسیون فوتبال پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط ملی‌پوشان بانوان فوتسال، گفت: ملی‌پوشان با تلاش و اقتدار توانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان اظهار کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ضمن دفاع از عنوان نایب قهرمانی، توانست قهرمانی را که هدفش بود، با اقتدار کسب کند. بازیکنان در این دیدار بسیار تلاشگر ظاهر شدند و با دوندگی و غیرت توانستند عنوان قهرمانی اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهند.

کفاشیان در ادامه اظهار کرد: همانطور که قبلا گفتم، این تیم برای رقابت‌های جهانی گواتمالا خود را آماده خواهد کرد و پس از استراحتی کوتاه، دوباره اردوهای تدارکاتی‌شان آغاز خواهد شد تا با آمادگی کامل به رقابت‌های قوق اعزام شوند.

وی در پایان گفت: همانطور که تیم ملی فوتسال آقایان در آسیا حرف اول را می‌زدند، تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز در آسیا به عنوان تیم نخست حرف اول را زده و اکنون هیچ حریفی برای ما در آسیا وجود ندارد. خوشحالم از اینکه ملی‌پوشان مزد ماه‌ها تلاش اردوهای شبانه‌روزی خود را دریافت کردند. معتقدم بازیکنان ایران با غیرت و تلاش به این مقام رسیدند. آنها مستحقق عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها بودند.

کد خبر : ۳۰۸۰۷۶