خبرگزاری کار ایران

فوتسال قهرمانی بانوان آسیا-مالزی؛

ایران با شکست مالزی در نیمه نهایی حریف تایلند شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۴۵۲

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شکست مالزی میزبان رقابت های قهرمانی آسیا سرگروه شد و روز جمعه به مصاف تیم تایلند می رود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتسال بانوان کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا در سالن ورزشی شهر نیلای مالزی به مصاف میزبان رفت و با نتیجه 4 بر 2 این تیم را شکست داد.

گل نخست تیم ایران را در دقیقه یک بازی، فهیمه زارعی وارد دروازه تیم مالزی کرد. حملات متعدد تیم کشورمان در نیمه نخست نتیجه نداد تا اینکه در دقیقه 15 بازی، نسیمه غلامی بدنبال خطا در محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم داور مواجه و از زمین اخراج شد.

این ضربه پنالتی را "فرحیا رضوان" برای مالزی به گل تبدیل کرد تا بازی درنیمه نخست به تساوی کشیده شود و این نتیجه تا پایان وقت اول حفظ شد.

نیمه دوم بازی با حملات متعدد دو تیم آغاز شد، اما این تیم ایران بود که در دقیقه 23 با شوت سپیده زرین راد به گل دست یافت.

حملات فوتسالیست های تیم بانوان ایران ادامه یافت و این بار فرشته کریمی بازیکن برتر بازی ایران و ازبکستان موفق شد سومین و چهارمین گل کشورمان را در دقایق 27 و 29 وارد دروازه مالزی کند.

تیم مالزی که برای پیروزی وارد زمین شده بود در اواخر بازی دروازه بان خود را در تهاجم شرکت داد تا توانست در دقیقه 38 با یک شوت توسط "فرحیا رضوان" به گل دوم دست یابد.

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود ایران پایان یافت و فهیمه زارعی از ایران به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

به این ترتیب تیم ایران در این گروه با 9 امتیاز سرگروه شد، تیم مالزی با شش امتیاز دوم، هنگ کنگ با یک امتیاز سوم و ازبکستان چهارم شد.

از گروه یک این رقابت ها نیز صبح امروز تیم تایلند موفق شد 2 بر یک ویتنام را شکست دهد و ژاپن 7 بر یک چین را از پیش رو برداشت.

درگروه دوم نیز تیم ژاپن با 9 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت، تایلند با 6 امتیاز دوم، چین با 3 امتیاز سوم و ویتنام چهارم شد.

به این ترتیب تیم های ایران و تایلند روز جمعه ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت محلی (12 به وقت تهران) در نیمه نهایی رودرروی یکدیگر قرار می گیرند و ژاپن و مالزی از ساعت 16 به وقت محلی (14 و 30 دقیقه) به مصاف هم می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز