خبرگزاری کار ایران

فوتسال قهرمانی بانوان آسیا؛

صعود تیم فوتسال بانوان‌ایران به نیمه‌نهایی/فردا مصاف با مالزی برای سرگروهی

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۲۲۶

تیم فوتسال بانوان ایران دومین پیروزی پرگل خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد تا صعود زودهنگامی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها داشته باشد.

به گزارش ایلنا، بانوان فوتسالیست ایران امروز (سه شنبه) دومین دیدار خود در گروه A رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی کوالالامپور مالزی درحال پیگیری است را برابر ازبکستان برگزار کردند و به برتری 9 بر یک دست یافتند تا با 6 امتیاز و پیش از برگزاری دیدار آخر خود، جواز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کنند.

فهیمه زارعی در دقیقه 30، نسیمه غلامی در دقیقه 13، سارا شیربیگی در دقیقه 29، سپیده زرین راد در دقیقه 8، سهیلا ملمولی در دقیقه 18 و فرشته کریمی در دقایق 5 و 37 برای ایران گلزنی کردند.

تیم ایران که در روز نخست با 6 گل هنگ کنگ را با شکست بدرقه کرده بود، امروز نیز با ارائه نمایشی قابل تحسین به برتری رسید تا با دو پیروزی صعود خود را قطعی کند.

امروز و در دیگر دیدار گروه  A ، مالزی با نتیجه 4 بر یک هنگ کنگ را شکست داد و همچون ایران 6 امتیازی شد و صعود کرد.

در پایان روز دوم بازی‌ها، تیم فوتسال بانوان ایران بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مالزی، تیم اول گروه است.

بانوان تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود فردا (چهارشنبه) و برای سرگروهی به مصاف مالزی، میزبان مسابقات می روند.

مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا با حضور 8 تیم در حال برگزاری است که مرحله نیمه‌نهایی آن روز پنجشنبه و دیدارهای رده بندی و نهایی نیز جمعه انجام می پذیرد.

ژاپن، چین، تایلند و ویتنام چهار تیم گروه دوم این مسابقات را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز