خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان- مکزیک؛

صعود آرژانتین، برزیل، روسیه و چین به نیمه‌نهایی/تلاش شاگردان‌نفرزاده برای رتبه نهم تا دوازدهم

دومین مرحله مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان با برگزاری 24 مسابقه پیگیری شد و تیم‌های آرژانتین، برزیل، روسیه و چین به عنوان 4 تیم برتررقابت‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از 20 شهریورماه در مکزیک پیگیری می شود. در آخرین روز دور دوم این رقابت ها 8 مسابقه برگزار شد و جایگاه 16تیم شرکت‌کننده در 4 گروه مرحله دوم مشخص شد.

در 8 تیم برتر این رقابت‌ها 4تیم آرژانتین، برزیل، روسیه و چین با کسب رتبه‌های اول و دوم گروه‌های E و F به عنوان 4 تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا در این مرحله تیم‌های آرژانتین و چین به مصاف یکدیگر بروند و برزیل و روسیه نیز با هم مسابقه دهند. تیم‌های پیروز به دیدار نهایی و بازنده‌ها به مسابقه رده بندی صعود می کنند.

تیم‌های ترکیه، اسلوونی، ایتالیا و کانادا در رتبه‌های سوم و چهارم گروه های E و F قرار گرفتند و در مرحله نیمه‌نهایی برای کسب عنوان‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز به همراه تیم‌های آمریکا، لهستان و فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی برای رتبه‌های نهم تا دوازهم مسابقه خواهند داد که تیم ایران به مصاف لهستان می رود و آمریکا و فرانسه نیز با یکدیگر مسابقه خواهند داد. برنده‌های این دو دیدار در مرحله نهایی برای رتبه نهم و بازنده‌ها برای عنوان یازدهم به مصاف هم می‌روند.

در نهایت نیز 4 تیم ژاپن، مکزیک(میزبان) ، کوبا و مصر برای جایگاه‌های سیزدهم تا شانزدهم برابر یکدیگر قرار می گیرند.

کد خبر : ۳۰۵۹۹۵