خبرگزاری کار ایران

برای حضور در جام‌پارس؛

ترکیب نهایی تیم‌های ووشوی ایران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۲۹

دو تیم از ایران در پنجمین دوره جام بین المللی پارس حضور خواهند داشت که مجموعی از سانداکاران و تالوکاران را در ترکیب دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون ووشو، پنجمین دوره جام بین‌المللی ووشو پارس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

در این رویداد بین المللی 19 تیم از 18 کشور در دو بخش ساندا و تالو برای رسیدن به مدال تلاش می‌کنند. مسابقات در 9 وزن ساندا و 10 فرم تالو برگزار می‌شود.

200 مربی و ووشوکار از کشورهای ایران، آمریکا، روسیه، سوئد، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، پاکستان، فیلیپین، ترکمنستان، ویتنام و افغانستان در این رقابت حاضر هستند.

ایران به عنوان میزبان با دو تیم (تیم منتخب ایران و پارس‌جنوبی) به مصاف حریفان خارجی خود خواهد رفت.

برای تیم پارس‌جنوبی علی بختیاری، فرود ظفری، جعفر شیرزاد، محسن محمدسیفی، سجاد عباسی، میلاد عارفی‌مقام، امیر فضلی، حمیدررضا قلی‌پور، علی وطن‌خواه، امیرمحمد رضایی، طاهر قاسمی، رضا خلف‌زاده و آرمان بازیاری به عنوان ورزشکار فعالیت می‌کنند. کادر فنی این تیم نیز متشکل از حسین اوجاقی(سرمربی‌ساندا)، امیر اوجاقی(مربی)، احسان پیغمبری(مربی‌تالو) و محسن احمدی(مربی) خواهد بود.

عرفان آهنگریان، فرشاد عربی، سامان احمدی، بهروز بخشی‌زاده، افشین سلیمی، یزدان میرزایی و مسعود انصاری نفرات تیم منتخب ایران هستند. منصور نوروزی(مربی‌ساندا)، علی شیرآقایی و توحید اسدیان(مربی‌تالو) کادر فنی این تیم در این رقابت ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز