خبرگزاری کار ایران

ورزش‌کارگری به روزهای‌خوب‌ برمی‌گردد؛

شعبانی‌بهار: نتایج‌درخشان‌تیم کارگری‌ ایران در ایتالیا غافلگیرمان کرد

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم زنگ ورزش صبحگاهی کارگران از برگزاری مسابقات کارگری در رشته های مختلف خبرداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، غلامرضا شعبانی بهار در حاشیه برگزاری مراسم زنگ ورزش صبحگاهی کارگران گفت: خیلی خوشحال هستم که دستگاه‌های اجرایی دربرنامه‌های خود به ورزش همگانی توجه دارند، به صدا در آمدن زنگ ورزش کارگری نشان‌دهنده هوشیاری مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، نگاه همه‌جانبه مدیران این وزارتخانه منجر به توسعه ورزش در بین کارگران سراسر کشور خواهد شد. تلاش کارگران برای توسعه کشور و برنامه‌های سلامت‌محور مدیران در کارخانه‌ها متضمن ایجاد یک فضای سالم در بین کارگران خواهد شد و این موضوع کمک می‌کند تولید هم در کشور به روزهای خوب خودش بازگردد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پرداختن کارگران به ورزش حتی به اندازه یک ورزش صبحگاهی اظهار داشت: ورزش کردن برای هر فرد می‌تواند سودآور باشد و این سودآوری تبدیل به یک معادله دو سر برد برای کارگر و کارخانه خواهد شد. اگر این دو محور در کنار هم به درستی فعالیت کنند نشاط و شادابی فرد در اجتماع تامین می  شود. دولت تدبیر و امید با نگاه ورزش برای همه در سراسر کشور قصد دارد با کمک مدیران ارشد دولت در تمامی وزارتخانه‌ها ورزش را در سبد کالای مردم قرار دهد.

وی در پایان در خصوص جایگاه وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص همگانی کردن ورزش در بین کارگران و خانواده‌های ایرانی برای بالا بردن میزان درصد مشارکت مردم در ورزش همگانی به خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه با تدبیر مسئولان مربوطه فدراسیون ورزش‌های کارگری چند ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت کوتاه عملکرد مناسبی داشته است، تیم کارگری ایران در رشته های مختلف به مسابقات جهانی کارگران که در ایتالیا برگزار شد حضوری بسیار درخشان داشت. درخشش کارگران ایرانی نشان‌دهنده این است که فدراسیون ورزش کارگری توفیقات بسیار خوبی در عرصه ورزش کسب کرده است. انتظار کسب چنین نتایجی در رقابت‌های جهانی کارگران در ایتالیا نداشتیم. با همکاری دو وزارتخانه زمینه را برای برگزاری برنامه‌های مسابقات کارگران در رشته‌های مختلف ورزشی را فراهم خواهیم کرد و به عنوان یک فرد کسی که در وزارت ورزش و جوانان مسئولیت ورزش همگانی را برعهده دارم اعلام می‌کنم که این وزارتخانه آمادگی هرگونه همکاری با ورزش کارگری را دارد.

کد خبر : ۳۰۴۸۷۵