خبرگزاری کار ایران

انتظار چنین مسابقه سختی را نداشتم؛

برانکو: بازی سختی مقابل ملوان خواهیم داشت/به طارمی سخت می‌گیرم تا کیفیت‌اش بالا برود

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۷۸۵

سرمربی‌تیم فوتبال پرسپولیس‌گفت: خوشحالم که مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم با این وجود بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایووانکوویچ که در محل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان این مطلب درباره دیدار برابر تیم پیکان اظهارداشت: تیم پیکان هیچ چیز برای از دست دادن نداشت و بازیکنان این تیم با انگیزه بالا به میدان آمدند.

برانکو افزود: این خاصیت جام حذفی است و تیم ها می دانند با چند برد می توانند در این جام به مقام قهرمانی برسند و به جام باشگاه ها نیز راه پیداکنند.

وی خاطرنشان کرد : انتظار چنین مسابقه سختی را با پیکان نداشتم .تیم های ضعیف تر در جام حذفی بدون استرس وارد میدان می شوند و پیکان هم در مقابل ما استرس نداشت و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان ملی پوش ما تنها یک روز قبل از این دیدار به جمع ما اضافه شدند که این موضوع باعث شد با آمادگی کامل آنها را در اختیار نداشته باشیم.

وی درباره از دست دادن موقعیت ها از سوی مهاجمان پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در هر بازی موقعیت های زیادی را ایجاد می کند اما باید از این موقعیت ها استفاده کنیم تا گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: پیکان تیمی با سازماندهی خوب بود و بازی بسیار منسجمی را از خود به نمایش گذاشت و از طرفی دیگر نیمی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بودند. باز هم تاکید می کنم برنامه های تمرینی تیم ملی با تمرینات پرسپولیس متفاوت است و برای هماهنگی مجدد بازیکنان ملی پوش به زمان بیشتری نیاز داشتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حریف بعدی تیمش در این جام نیز گفت: خوشحالم که دیدار بعدی با ملوان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود به طورحتم کار آسانی برابر تیم ملوان که می خواهد در این جام قهرمان بشود، نداریم.

برانکو سپس درپاسخ سئوالی در مورد سختگیری به مهدی طارمی و گلایه او از این وضعیت خاطرنشان کرد: مهدی را خیلی دوست دارم .این بازیکن توانایی بالایی دارد و می خواهم با این سختگیری کیفیت بازی وی افزایش یابد.

برانکو در مورد اظهارات مهدی طارمی مبنی بر این که چون برانکو مرا دوست دارد به من توجه زیادی دارد، گفت: من همه بازیکنانم را دوست دارم و از کارکردن با این بازیکنان لذت می برم . درباره طارمی نیز اصرار دارم که او هر روز بهتر باشد زیرا پتانسیل طارمی بسیار زیاد است.

وی درپاسخ به سئوالی درباره تشویق علی علیپور از سوی هواداران گفت: علی علیپور در تمرینات بسیار خوب کار می کند و تقریبا در تمامی دیدارهای پرسپولیس به میدان رفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به هواداران و تفکرات‌شان احترام می‌گذارم، خاطرنشان کرد: برای هر بازی از قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم و براساس داشته‌های‌مان تدارک می‌بینیم و اینکه تحت تاثیر هواداران این اتفاق بیفتد، نه اینگونه نیست.

برانکو افزود : علیپور جوان است و همچنان انتظار داریم توانایی‌اش را بالا ببرد . وی باید تعداد حمله‌هایش را بالا ببرد. علاوه براین وقتی علیزاده به میدان می رود به تیم کمک می‌کند و کیفیت بازی ما مضاعف می شود .

وی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد تیم ملی فوتبال ایران و عملکرد بازیکنان پرسپولیسی در این تیم گفت : افتخار می کنم در تیم ملی سه نماینده داریم اما انتظارم این است که بازیکنان بیشتری از این تیم در تیم ملی حاضر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز