خبرگزاری کار ایران

یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال؛

طارمی، پیکان مرزبان را از جاده حذفی خارج کرد/پرسپولیس و استیلی به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۵۷۸

تک گل طارمی از روی نقطه پنالتی، پیکان را از جاده جام حذفی خارج کرد و پرسپولیس را حریف ملوان و شاگردان حمید استیلی در مرحله یک هشتم نهایی.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان عصر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با یک گل حریف خود را شکست داد. مهدی طارمی در دقیقه 67 و از روی نقطه پنالتی تنها گل مسابقه را درون دروازه تیم دونده و سختکوش پیکان جای داد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی،امید عالیشاه و مهدی طارمی به مصاف حریف رفت.

نیمه نخست این دیدار که قضاوت آن را پیام حیدری برعهده داشت، با بازی بسته پیکانی ها همراه شد و به همین دلیل حملات پرسپولیس تنها تا پشت محوطه جریمه حریف ختم می‌شد. شاگردان برانکو در این نیمه بازی را تقریبا در اختیار داشتند و موقعیت‌هایی را ایجاد کردند ولی مهاجمان این تیم قدر فرصت‌ها را ندانستند تا جدال دو تیم در وقت اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم پرسپولیس با سرعت دادن به بازی و حمله از کناره ها روی دروازه پیکان فشار آورد. 

در دقیقه 60 ضربه کاشته نوروزی به شکل خطرناکی بیرون رفت. 3 دقیقه بعد پیکان در یک ضد حمله خطرناک ظاهر شد اما مدافعان پرسپولیس این موقعیت را روی حرکت محمد مهدی نظری دفع کردند.

پرسپولیس در دقیقه 67 به گل برتری دست یافت. پاس به عقب نوراللهی به دست مدافع پیکان برخورد کرد تا داور این صحنه را سختگیرانه پنالتی اعلام کند. طارمی این ضربه را به زیر طاق دروازه پیکان کوبید تا گل تیم پرسپولیس به ثمر برسد.

طارمی در ادامه کار یک موقعیت خوب را هدر داد. در د قیقه 83 نیز محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان به دلیل اعتراض به داور با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شدتا پیکان 10نفره شود ولی با این وجود این تیم دست از حمله بر نداشت و در یکی دو مورد به شدت دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که واکنش های سوشا مکانی مانع از گلزنی تیم پیکان شد.

در نهایت پرسپولیس این بازی سخت و نفس گیر را با همان تک گل مهدی طارمی برنده شد تا در مرحله یک هشتم نهایی حریف ملوان بندر انزلی و شاگردان حمید استیلی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز