خبرگزاری کار ایران

آماده‌ایم تا غافلگیر نشویم؛

برانکو: بازی سختی مقابل پیکان داریم/ تماسی از کرواسی نداشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۲۸۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با خوش‌بینی کامل و ذوق زیاد وارد جام حذفی می‌شویم چراکه بازی‌های حذفی اهمیت خودش را دارد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار با پیکان در جام حذفی گفت: هدف ما در بازی‌های حذفی و در لیگ قرار گرفتن در بالاترین‌ رده‌ است. ما با خوش‌بینی کامل و ذوق زیاد وارد جام‌حذفی می‌شویم و می‌دانیم در ایران و کل‌جهان بازی‌های حذفی اهمیت خودش را دارد.

وی افزود: آماده‌ایم تا غافلگیر نشویم. تلاش می‌کنیم در بازی فردا به پیروزی برسیم. هنوز بازیکنان عضو تیم‌ملی را ندیدم. این نفرات برای اخذ روادید دیروز امارات بودند. بنگستون دیشب به تهران رسید. امروز همه نفرات جمع می‌شوند تا وضعیت تیم را ببینیم.

برانکو متذکر شد: بخشی از تیم که در تهران بودند در این مدت عالی کار کردند و واقعا از زحماتی که کشیدند راضی بودم. بازیکنانی که در کورس رقابت‌ در بازی فردا نیستند ماریچ است که 2 جلسه فقط با ما تمرین کرده است. بنگستون هم همین‌طور که چند کار شخصی دارد. حیدریه هم در بازگشت از تمرینات تیم ملی امید همچنان مصدوم است. اطلاعاتی که از کمک کارلوس کی‌روش گرفتم این است هر 3 بازیکن ما در تیم ملی بزرگسالان در سلامت کامل هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره میزان شناخت از پیکان تصریح کرد: پیکان تیمی است که بعد از سقوط به لیگ یک خیلی سریع به خود آمده و طبیعی است بازی سختی در پیش داریم.

وی درباره شایعات جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم ملی کرواسی اظهار داشت: کرواسی سرمربی خود را عوض کرده و طبیعی است همیشه اسم من هم مطرح می‌شود.  مربی کروات هستم که بهترین نتایج را بین همکارانم در کشورم گرفتم. به همین دلیل مطبوعات به اسم بنده می‌پردازند. تا امروز هیچ‌کس با من تماس نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز