خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان-امریکا؛

قادریان ناباورانه به رقیب بلاروس باخت/ کم تجربگی کار دست یوسف داد/ پایان کار بیابانگرد در لاس وگاس!

کشتی گیر 80 کیلوگرم کشورمان مقابل فرنگی کار بلاروس در حالیکه وقت نخست را پیش بود با بی تجربگی تن به شکست داد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از امروز در لاس وگاس امریکا آغاز شده یوسف قادریان با شکست مقابل فرنگی کار بلاروس بهت رسیدن به فینال را در عیب بی تجربگی از دست داد.

یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، مقابل اسچیف از کشور ساموآ با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت.

وی در دور سوم برابر جین هیوک کیم از کره جنوبی در تایم اول با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

قادریان در این دیدار در حالی که تا 30 ثانیه پایانی 3 بر صفر پیش بود داوران بی جهت یک اخطار به نماینده ایران و یک امتیاز به حریف بلاروس دادند و قادریان را در خاک نشاندند تا حریف بلاروس با اجرای سوبلس 2 امتیاز از وی بگیرد و با نتیجه 3 بر 3 راهی دیدار فینال شود.

پایان کار بیابانگرد در لاس وگاس!

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول مقابل الکساندر ماکسی موویچ از صربستان با یک سالتوی زیبا با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت. وی در در دور دوم برابر ماتیاس از آلمان در حالی که با نتیجه 3 بر صفر پیش بود، در دقیقه پایانی 3 بر 5 باخت و با توجه به شکست ماتیاس آلمانی مقابل واردانیان اوکراینی در مرحله نیمه نهایی بیابانگرد از دور رقابت ها کنار رفت.

کد خبر : ۳۰۳۷۶۵