خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

شکست جوانان واترپلو مقابل قهرمان جهان/کانگروها دومین حریف ایران

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۸۹۹

تیم واترپلوی جوانان‌ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مغلوب صربستان یکی از قدرت‌های برتر و مدعی قهرمانی در این مسابقات شد.

به گزارش ایلنا، نخستین دیدار تیم ملی ایران در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلماتی برگزار شد. مسابقه 2 تیم ایران و صربستان از ساعت ۱۱:۲۰ به وقت محلی آغاز شد. این دیدار زیبا  در نهایت با نتیجه ١٨ بر ۶ به سود صرب‌ها به پایان رسید.

این سومین پیروزی صربستان در این گروه بود و با این حساب این کشور نخستین تیم صعود کننده به جمع 8 تیم پایانی لقب گرفت. صربستان پیش از این نیز تیم‌های استرالیا ۲۰ بر ۱۱  و مکزیک را ۲۹ بر ۴ از پیش رو برداشته بود.

تیم واترپلوی جوانان ایران در دومین دیدار خود فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۰۰ (۱۵:۳۰ به وقت تهران) به مصاف استرالیا می‌رود. آخرین مسابقه ملی‌پوشان ایران هم در این گروه ساعت ۱۵:۴۰ (۱۴:۱۰ به وقت تهران)  سه شنبه (۱۷ شهریور ۱۳۹۴) مقابل مکزیک برگزارمی‌شود.

مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان از ۴ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۴) با حضور ۱۸ تیم برتر 5 قاره به میزبانی آلماتی(قزاقستان)برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه C با صربستان، استرالیا و مکزیک همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز