خبرگزاری کار ایران

دیدارهای دوستانه بین‌المللی فوتبال؛

آرژانتین با 7 گل بولیوی را در هم شکست/ پرتغال به فرانسه باخت

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۶۰۱

تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش مهاجمان سرشناس خود برابر بولیوی به بردی پرگل دست یافت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری دوستانه که صبح امروز شنبه برگزار شد برابر بولیوی به بردی پرگل دست یافت. شاگردان تاتا مارتینو با نمایشی درخشان و درخشش ستاره‌های خود 7 بر صفر حریف را در هم کوبیدند.

آرژانتین که در آخرین رنکینگ فیفا نیز در صدر ایستاده بهترین تیم فوتبال دنیا ایستاده است با گل‌های ازکوئل لاوتزی (5 و 41)، سرخیو آگوئرو (33 و 60)، لیونل مسی (67 و 76) و آنخل کوریا (84) برابر رقیب خود به پیروزی دست یافت.

در دیگر دیدارهای برگزار شده تیم ملی فوتبال پرتغال در زمین خود برابر فرانسه با یک گل شکست خورد. فرانسه که هر سه بازی قبلی خود برابر پرتغال را برنده شده بود در دقیقه 85 با گل متیو والبوئنا از میزبان خود پیش افتاد و در نهایت این بازی را برد. کریستیانو رونالدو 75 دقیقه برای پرتغال بازی کرد و یک بار در نیمه نخست با ضربه کاشته خود به سختی دروازه حریف را تهدید کرد.

نتایج دیگر بازی‌های دوستانه برگزار شده به شرح زیر است:

ونزوئلا صفر - هندوراس3
آمریکا 2 - پرو یک
پاناما صفر - اروگوئه یک
مکزیک 3 - ترینیداد و توباگو 3

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز