خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال؛

تاسیسات در اندیشه تداوم صدرنشینی در اهواز/جنگ مس و یاسین برای دومی

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۱۹۳

هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال امروز و فردا با انجام 7 دیدار پیگیری می‌شود و در مهمترین دیدار تاسیسات صدرنشین و شاگردان شمسایی در اهواز برای تداوم صدرنشینی به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حساس‌ترین دیدارهای این هفته، تیم ‌صدرنشین تاسیسات برای بازی مقابل تیم‌ شرکت‌حفاری راهی اهواز خواهد شد. شاگردان‌شمسایی که تاکنون با 6 برد و یک تساوی یکه‌تاز لیگ‌برتر فوتسال ایران هستند، در دیداری سخت و حساس در اهواز به مصافتیم حفاری خواهند رفت.

هرچند که تمرکز سرمربی این تیم (وحید شمسایی) این روزها بیشتر معطوف به حوزه ملی فوتسال است و این موضوع سخت ذهن او را مشغول کرده ولی او بهتر می داند که تاسیسات امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار سخت و راه دشواری در پیش دارد.

تیم حفاری اهواز که هفته پیش در تهران توانست با کسب یک امتیاز مقابل میثاق تهران دست پر به خانه برگردد، این بار نبرد سختی را در خانه مقابل تیم رده‌ اولی و قدرتمند تاسیسات در پیش خواهد داشت.

در دیگر دیدار حساس این هفته بازیکنان تیم فوتسال مس‌سونگون در ساری به مصاف شاگردان ابطحی می‌روند. تیم مس‌سونگون که توانست در بازی هفته قبل مقابل تیم پایین جدولی آذرخش‌بندرعباس با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و رده دوم جدول را ازآن خود کند، برای تثبیت موقعیت خود عازم ساری می‌شود.

بازیکنان تیم فوتسال شهروند ساری هم که هفته سختی را با شکست مقابل فردوسی مشهد پشت سر گذاشته‌اند، برای جبران ناکامی‌ها و جدایی از رتبه‌های پایین جدول مقابل شاگردان افضل صف‌آرایی خواهند کرد.

همچنین در دیگر دیدار این هفته تیم فوتسال گیتی پسند بعد از کسب تساوی در بازی سخت و پرحاشیه مقابل تیم شهید منصوری قرچک خود را برای میزبانی تیم یاسین پیشرو قم آماده می‌کند. شاگردان خوراکچی که در فصل جدید مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته‌اند و هنوز موفق نشدند طرفداران خود را زاضی کنند، برای به دست آوردن 3 امتیاز خانگی این مسابقه انگیزه‌های زیادی دارند.

از سوی دیگر تیم فوتسال یاسین پیشرو قم نیز برای جبران شکست سنگین خانگی هفته پیش برابر تیم مقاومت البرز و سقوط یک پله‌ای از رتبه دوم به رتبه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌ها برای کسب حداکثر امتیاز این مسابقه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه 12 شهریورماه(ساعت 17)

گیتی پسند اصفهان – یاسین پیشروی قم، سالن پیروزی
داوران: علیرضا رمضانی- امیر لامعی- فرزین صالح- مجید اکبری؛ ناظر داوری: عبدالواحد بیت سیاح

جمعه 13 شهریورماه(ساعت 17)

شهروند ساری – مس سونگون ورزقان، سالن سیدرسول حسینی
داوران: علیرضا پورافشار- عارف سیاحی- سجاد فتحی- علی زنگنه؛ ناظر داوری: هوشنگ شهرکی

فردوسی مشهد – کاشی نیلو اصفهان، سالن کارگران 2
داوران: قاسمعلی شهسواری- امیربهنام نقوی- حسینعلی محمدنژاد- مرتضی شعبانی؛ ناظر داوری: فرهاد خلفی

شرکت ملی حفاری ایران – تاسیسات دریایی ایران، سالن نفت
داوران: محمود نصیرلو- فردین مبارکی- مهدی صفاری- اصغر احمدی؛ ناظر داوری: جواد فهیمی راد

دبیری تبریز – فرش آرا مشهد، سالن علوم پزشکی
داوران: وحید عرض پیما- وحید سلیمانی- زیاد فروتن- احسان سبزواری؛ ناظر داوری: عبدالکریم سیستانی

مقاومت‌البرز – میثاق تهران، سالن هندبال
داوران: حمید کاشانی- ایمان غلامی- حامد حدیدی- حسین عرفانی؛ ناظر داوری: نعمت کریمی

آذرخش بندرعباس – شهید منصوری قرچک، سالن فجر
داوران: سعید عباسی- ایمان باستان- علی کاووسی- امیرمختار رودساز؛ ناظر داوری: عباس دهقانپور

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز