خبرگزاری کار ایران

با کسب بالاترین آرا؛

حسن حمیدی رئیس هیات ورزش‌های کارگری استان‌تهران شد

حسن حمیدی با کسب رأی اکثریت اعضای مجمع رئیس هیات ورزش‌‌کارگری استان‌تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ نخستین مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌کارگری استان تهران از ساعت ۱۴ در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان برگزار شد که حسن حمیدی موفق شد با کسب 15 رأی اعضای مجمع ریاست هیئت را برای 4 سال بر عهده بگیرد.

ورزش کارگریدر این انتخابات 5 کاندیدا حضور داشتند که 2 کاندیدا اعلام انصراف کردند که در نهایت رقابت بین 3 کاندیدا برگزار شد و حسن حمیدی به از 19 رأی اعضای مجمع با اخذ 15 رأی عنوان ریاست هیئت را برای 4 سال بر عهده گرفت.

احمد حسین زادگانحمیدی مدت‌ها سرپرستی هیات را بر عهده داشت و در این مدت امور هیات را انجام می‌داد که با برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌کارگری، نخستین انتخابات هیات تهران نیز برگزار شد.

لطفعلی‌نژاد: ورزش موجب بالارفتن بهره‌وری خواهد شد

لطفعلی‌نژاد مدیر کل کار استان تهران با تبریک برگزاری انتخابات هیات ورزش کارگری در فضایی کاملا آزاد و دموکراتیک گفت: خوشحالیم که ورزش کارگری به استقلال نزدیک شده و از آنجا که این فدراسیون نوپاست باید ما و وزارت ورزش کمک کنیم تا به اهداف مورد نظر دست یابد.

وی گفت: ورزش کارگری دارای اصالت و فلسفه ایی خاص می باشد که علاوه بر سلامت قشر کارگر و خانواده ایشان می تواند به بهره وری بیشتر و بالارفتن راندمان کار و تولید کمک شایانی داشته باشد.

گرشاسبی: ورزش‌کارگری می تواند بازوی اداره‌کل تهران باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با استقبال از انتخابات هیات ورزش‌کارگری استان تهران گفت: به طور قطع و یقین هیات ورزش‌کارگری تهران می تواند بازویی بزرگ و توانمند برای اداره کل ورزش استان تهران باشد چراکه هم در بعد نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری از توانایی بالقوه برخوردار است.

گرشاسبی افزود: اگرچه اولین انتخابات این هیات را امروز شاهدیم اما همه ما می دانیم ورزش‌کارگری دارای یک پیشینه و قدمتی به اندازه مجموعه ورزش کشوراست و بزرگان ورزش ایران از دل مسابقات کارگری همواره بیرون می‌آمدند و الان نیز بزرگانی در سطوح مدیریت و انجمن ها و تیم های کارگری حضور دارند.

وی گفت: باید با تعامل و همکاری یکدیگر از توانمدی های موجود بخوبی استفاده کنیم تا هم ورزش کارگری به اهداف خود برسد و هم ورزش استان تهران بتواند از این پتانسیل بالا نهایت استفاده را ببرد.

حسین‌زادگان: ورزش کارگری دارای استعدادی بالقوه است

رییس فدراسیون‌کارگری و رییس مجمع انتخاباتی در سخنانی گفت: ورزش‌کارگری دارای هویتی مشخص و اهدافی معین است و از امروز علاوه بر اینکه ما در عرصه ورزش‌کارگری باید تلاش کنیم که نیروی کاری شاداب و پرتلاشی از طریق ورزش داشته باشیم، بایستی وارد عرصه قهرمانی ورزش هم بشویم.

وی افزود: البته همه اینها و از جمله برگزاری مسابقات‌کارگری و مسابقاتی که در عرصه قهرمانی برگزار می‌شود نوعی عامل انگیزشی برای جامعه‌کارگری است تا نیروی کار ما بیش از پیش با ورزش به سلامت خود و افزایش توان تولید در سطح کمی و کیفی بیفزاید.

حسین‌زادگان با تاکید بر دارا بودن استعداد فراوان در ورزش‌کارگری گفت: ما در اغلب استان‌ها و شهرهای بزرگ دارای ورزشگاه‌های اختصاصی هستیم، ضمن اینکه مدیران و افرادی که در راس هیات‌ها و انجمن‌های کارگری حضور دارند از بزرگان و نخبگان و کارکشته‌های ورزش کشورند و باید با یک تعامل مناسب با وزارت‌ورزش و ادارات کل ورزش استان‌ها از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

حمیدی: ورزش‌کارگران تهران آینده روشنی دارد

حسن حمیدی پس از برگزاری انتخابات در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد اعضای مجمع گفت: خوشحالم بار دیگر می‌توانم در خدمت ورزش‌کارگری باشم و با کمک شما عزیزان واعضای مجمع بخصوص دوستانی که کاندیدا شدند وهمه از بزرگان ورزش‌کارگری هستند، ورزش کارگران تهران آینده روشنی پیش رو خواهد داشت.

وی با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان‌تهران گفت: از گرشاسبی که مشاور وزیر ورزش هستند تقاضا دارم روسای انجمن‌های ما را به عنوان اعضای مجامع هیات‌های ورزشی تهران مورد تایید قرار دهند.

حمیدی گفت: قول می‌دهم با این پشتوانه عظیم ورزش‌کارگری تهران هم بازوی خوبی برای اداره‌کل ورزش استان باشد و هم روزهای نویدبخشی را برای کارگران عزیز رقم بزنیم. موفقیت‌های ورزش‌کارگری استان‌تهران با تلاش و کوشش همه همکاران، اعضای تربیت‌بدنی شرکت‌ها و کارخانجات و .. به دست آمده و تلاش می کنیم از این به بعد بیشتر در خدمت آنها باشیم.

اعضای مجمع با رأی‌گیری به حسن حمیدی اختیار دادند تا نسبت به تعیین دبیر، نایب‌رییس،و خزانه دار اقدام کند که حمیدی با کسب اجازه از رییس مجمع(حسین‌زادگان)، فرشته زارعی را به عنوان نایب‌رییس، مجید محمدی دبیر و حسین امن‌زاده را به عنوان خزانه‌دار انتخاب کرد.

حسن حمیدی(سرپرست)، تورج کفائی(رئیس تربیت‌بدنی شرکت دخانیات)، احمد نوروزی(رئیس تربیت‌‌بدنی شرکت پارس‌خودرو)و جابر شمشیر فاراب(رئیس تربیت‌بدنی شرکت ساپکو) برای کسب ریاست هیات ثبت‌نام کرده بودند.

حسن حمیدی2در این انتخابات حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان‌تهران، احمد حسین‌زادگان رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری،‌ حسن میرزاآقابیک، بیژن خراسانی نایب‌رئیس فدراسیون و برخی دیگر از از مسئولان ورزش کارگری حضور داشتند.

کد خبر : ۳۰۱۶۴۷